Gå til innhold

Når man har fått seg en sur en

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kona har fått seg noe hvit utflod fra vagina og da tenker jeg jo med en gang om det kan være noe muffens :kjefte:

Hvordan merker man om man har fått seg en kjønnsykdom?

Saken er at det stinker det samme fra meg som fra henne,merker ikke noe utflod fra meg.

Vet selvfølgelig at kvinner har utflod fra tid til annen,saken er den at jeg ikke har merket dette før fra henne,og ikke fra meg heller for den sak skyld.

Ja jeg skal til legen for å sjekke dette,men lurer på om det er noen som har info om hvordan man merker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sopp kanskje? Eller så kan hun ha bakteriell vaginose (dersom det lukter fisk)

Sopp kan behandles med canesten (stikkpille og krem for henne og krem for han), kan kjøpes reseptfritt på apotek.

Bakteriell vaginose må man til lege for å få resept.

Dersom du er usikker på kjønnssykdom er det kanskje en lur ting at begge tester seg?

Skrevet

Sopp, bakteriell vaginose eller andre ulumskheter som kommer av bakterieforandringer. Det er ikke en kjønnssykdom, og kommer av helt andre ting en utroskap.

Skrevet

Signerer alles svar med enighet, og legger til at det er også så godt å se at man har tillit til hverandre i dagens verden, og ikke setter i gang å beskylde for den minste uvanlighet.

Skrevet
Signerer alles svar med enighet, og legger til at det er også så godt å se at man har tillit til hverandre i dagens verden, og ikke setter i gang å beskylde for den minste uvanlighet.

Vet ikke helt om jeg skal ta denne sarkastisk :fnise:

Har ikke beskyldt henne for noe ting,når det er forandring begynner man å lure,lurer enda mere når det lukter det samme hos meg.

Sopp kanskje? Eller så kan hun ha bakteriell vaginose (dersom det lukter fisk)Sopp kan behandles med canesten (stikkpille og krem for henne og krem for han), kan kjøpes reseptfritt på apotek.

Bakteriell vaginose må man til lege for å få resept.

Dersom du er usikker på kjønnssykdom er det kanskje en lur ting at begge tester seg?

Lukter ikke fisk.

Det lukter sterk kjønnslukt.

Skrevet
Lukter ikke fisk.

Det lukter sterk kjønnslukt.

Lukten av bakteriell vaginose forsterkes av sperm (kan også være det lukter annet enn fisk), dette fører som regel også til mer tynflytende utflod. Sopp fører til utflod som ser ut som cottage cheese :fnise: og det klør som regel noe helt forjævlig..

Skrevet

Bakteriell vaginose: hvordan sjekker gynekologen om man har dette? Tar test og venter i flere uker på svar?

Skrevet

^^

Stort sett lukter de det så fort du sprer beina! Haha. Men mener hun tok en prøve med sånn q'tips eller noe. Fikk uansett resept til medisin for det med en gang jeg var der.

Skrevet
Lukten av bakteriell vaginose forsterkes av sperm (kan også være det lukter annet enn fisk), dette fører som regel også til mer tynflytende utflod. Sopp fører til utflod som ser ut som cottage cheese :fnise: og det klør som regel noe helt forjævlig..

På meg lukter det helt grusomt(!!!) og er klumpete utflod dagen etter sex (selv om jeg har dusjet nøye der nede etter økten), men lukta og konsistensen forsvinner helt etter få dager. Dette forekommer mest om det er en stund siden sist. Så tror ikke man må ha bakteriell vaginose selv om sperm kan forsterke lukter.

hm, rart formulert men mulig du skjønte;)

Skrevet

Det skumle er at mange (menn) ikke merker noenting til en kjønnssykdom... Jeg kjenner en som fikk klamydia og gikk med det i to år uten å merke noenting, og det ble oppdaget ved en rutinemessig kontroll av den nye kjæresten hans... Hun trodde seff at han hadde vært utro, men så var det den gangen, på den festen... :-P

Tror det svir og klør hvis man har fått noe. Kan du ikke sjekke på lommelegen eller noe? Google opp kjønnssykdommer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...