Gå til innhold

Ville du tatt X'en tilbake dersom han sier han ønsker det,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du ha våget å bli sammen med en X igjen dersom det var han som

hadde forlatt deg for en annen?

Jeg klarte det ikke, selv om de hadde gjort det slutt og han prøvde å få meg på kroken igjen gang på gang. Jeg lurer fortsatt på om jeg gorde rett ved å si nei.

Men jeg kunne ikke annet, og må leve med det nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gjort det..det gikk riktignok galt til slutt, men vi var sammen i et år i andre omgang..

Men det var nok totalt sett ingen god løsning hos meg;P

Skrevet

Han dumpa meg på en slem måte, shame on him!

Jeg tok ham tilbake, og han dumpa meg IGJEN, på en enda slemmere måte, så shame on me.

Aldri mer... :roll:

Skrevet

Jeg tok ham tilbake, og han dumpa meg IGJEN, på en enda slemmere måte, så shame on me.

Huffda :klemmer:

...ser at det der lett kunne vært meg ja...hm...

Skrevet
Huffda :klemmer:

...ser at det der lett kunne vært meg ja...hm...

i det minste lærte jeg av den feilen. Man burde lære av fortiden, historien har en tendens til å gjenta seg selv, men mindre han plutselig ble mr perfect over natten..

:klem:

Skrevet

Hvis kjærligheten var sterk nok ja! Man elsker da ikke på grunn av, men på tross av.

Skrevet

Jeg forlot kjæresten for en annen, min kanskje største feil i hele livet. Hun tok meg tilbake, og jeg jobbet hardt med forholdet, slik at ting faktisk ble bedre enn før. Det holdt i to år, til hun forlot meg, men hun angrer i hvert fall ikke på at hun tok meg tilbake.

Skrevet
Jeg forlot kjæresten for en annen, min kanskje største feil i hele livet. Hun tok meg tilbake, og jeg jobbet hardt med forholdet, slik at ting faktisk ble bedre enn før. Det holdt i to år, til hun forlot meg, men hun angrer i hvert fall ikke på at hun tok meg tilbake.

Så søtt nick da :) jeg skjønner at hun tok deg tilbake :yvonne:

TS

Skrevet

TS

Haha, så sant jeg lever opp til nicket så ;)

Skrevet

TS

Basert på nicket? :klø:

Skrevet
Basert på nicket? :klø:

Selvfølgelig ikke :)

men jeg syntes det var så søtt, jeg er visst litt romantisk av meg...

Skrevet
Selvfølgelig ikke :)

men jeg syntes det var så søtt, jeg er visst litt romantisk av meg...

Romantikk er det mangelvare på her i verden :strix:

Skrevet

Jepp...

Først tok han meg tilbake når jeg dumpet han, så dumpet han meg.. Og nå er vi sammen igjen og alt er anderledes. Tenker ikke på at det er noen større grunn til at han skal gjøre det igjen, heller motsatt.. Altså at det er større grunn til at han ikke kommer til å gjøre det.. Nå har vi prøvd å være fra hverandre og det funker i allefall ikke....

Skrevet

Samme her.

Jeg hadde aldri tatt ham tilbake. Aldri. Følelsene er gone, og jeg har funnet meg en ny kjæreste som er best. :)

Skrevet

Jeg hadde nok ikke tatt ham tilbake nei, eller kanskje jeg hadde gjort det for å dumpe han.

Skrevet
Hvis kjærligheten var sterk nok ja! Man elsker da ikke på grunn av, men på tross av.

Utrolig bra sagt.

Skrevet

Tviler...

Vi gikk fra hverandre, det var ingen av oss som "dumpet" den andre, og tingene som var et problem er fortsatt der.

Skrevet

Jeg har også gjort det men det varte bare i noen måneder.. Om det var verdt, vet jeg ikke.. men gjort er gjort. det føltes riktig da! men jeg vet ikke om jeg ville gjort det igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...