Gå til innhold

Orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg opplever en gang innimellom i en "våt drøm" å få heftige, deilige orgasmer. Men får det nesten aldri i våken tilstand. Er dette normalt, flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg opplever en gang innimellom i en "våt drøm" å få heftige, deilige orgasmer. Men får det nesten aldri i våken tilstand. Er dette normalt, flere som har det sånn?

Jeg har opplevd det en gang. det sære var at det var ikke en særlig våt drøm. jeg drømte at jeg gikk i en gang, og ble sendt inn gjennom en dør av en person. i gangen var det mørkt, det rommet jeg var på vei inn i var lyst. jeg våknet av at det gikk for meg. Våknet med et gisp. Og lurte på om jeg drømte at det gikk for meg, men hjertet banka, jeg var klissvåt nedentil, og klitorisen banka som en besatt, slik som det bruker å gjøre når det går for meg. det er noe av det sprøeste jeg har opplevd, men har selvfølgelig ikke noe imot å oppleve det igjen. Jeg husker jeg undret og tenkte på dette med et stort glis i lang tid etterpå. :lur:

Skrevet

Jeg har opplevd det tre ganger, og det har vært noen av de beste orgasmene mine:P De er sterkere på en måte.

Gjest Gjest_jente25_*
Skrevet

Jeg har ofte orgasmer i søvne. Uten at jeg berører meg selv i det hele tatt! Synes det er merkelig at det går an....

Har ganske lett for å få orgasme i våken tilstand også da.

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Jeg og!! har skjedd flere ganger, gjerne i perioder. har ikke tatt på meg i søvne heller, men våknet en gang av at jeg klemte beina litt sammen, det hjalp nok litt. Rareste er at det er vaginale og ikke klioris orgasmer, har aldri hatt en vaginal orgasme våken før!

Skrevet

Jeg har mange ganger bare våknet med ett gisp og merket at jeg har fått DEN sinnsykt sterke og deilige klitorisorgasmen. Kan ikke si jeg husker hva jeg drømte, eller noe der, og jeg sover ALLTID med hendene under puta så jeg hadde ikke berørt meg selv heller.. helt rart at det går an, men guuud så digg :sjarmor:

Skrevet
Jeg vil også :sur:

Hos meg skjer det når jeg er singel, altså ikke har sex. Vent 2-3 mnd så får du dem hyppig om du er som meg :lur:

Gjest Gjest_tussa_*
Skrevet

Jeg kan få det en gang i blant, våkner som oftest midt i den, så det er jo digg! =) Men det er i sammenheng med drømming om seksuelle ting.

Gjest Gjest_Lilac_*
Skrevet

Hos meg skjer dette ca 1 gang i måneden eller annenhver måned. Jeg er i et fast forhold. Noen ganger blir jeg så vant til det at jeg våkner knapt nok - bare registrerer at det har skjedd, og sovner igjen. Veldig deilig da :) Som oftest hender det når jeg drømmer at jeg tar på meg selv... mens andre ganger drømmer jeg at jeg er desperat etter en plass å ta på meg selv, mens så er det folk overalt :P Andre ganger husker jeg ikke hva jeg har drømt, og noen ganger drømmer jeg at jeg er sammen med min kjære.

Skrevet
Hos meg skjer det når jeg er singel, altså ikke har sex. Vent 2-3 mnd så får du dem hyppig om du er som meg :lur:

Næh, ble litt skeptisk til det der altså..

Skrevet

Har skjedd meg også. Var egentlig ikke noen våt drøm heller. Drev med seksuell tortur av noen, eller noe sånt. Husker ikke helt. =/

Gjest Eurodice
Skrevet
Jeg har mange ganger bare våknet med ett gisp og merket at jeg har fått DEN sinnsykt sterke og deilige klitorisorgasmen. Kan ikke si jeg husker hva jeg drømte, eller noe der, og jeg sover ALLTID med hendene under puta så jeg hadde ikke berørt meg selv heller.. helt rart at det går an, men guuud så digg :sjarmor:

Jeg blir litt nysgjerrig jeg nå. Hvordan ligger du når du holder hendene under puta?

Skrevet
Jeg blir litt nysgjerrig jeg nå. Hvordan ligger du når du holder hendene under puta?

Helt rart egentlig, jeg sovner ofte på magen, med begge hendene strukket frem og under puta, eller jeg legger meg på siden, så graver jeg begge hendene under puta så den er mellom huet mitt og hendene, eller jeg tar hardt tak i puta og sover med den slik... Kan ikke helt forklare fenomenet, men ja :ler:

Skrevet

Pleier å få orgasme i søvne ganske ofte i perioder, våkner oftest opp midt i en orgasme.

De er mye kraftigere enn i våken tilstand og varer lengre, (kanskje multiorgasmer?)

Husker aldri om jeg har drømt noe i forveien. :gjeiper:

Men deilig er det. :)

Skrevet

Jeg har opplevd det noen ganger, ja! Første gangen trodde jeg nesten det bare var innbildning, men den gang ei.

Og jeg har heller ikke berørt meg selv. Et underlig fenomen der der, altså!

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, et skjer av og til, men ikke ofte. Da drømmer jeg f.eks at jeg jukker mot noe eller noe sånt, og våkner midt i.

Jeg sover forresten også med hendene under puten. :)

Skrevet

jeg har opplevd det et par ganger, det har vært ganske heftig! :)

Skrevet

Det opplever jeg stadig når jeg har våte drømmer, hehe...

Skrevet

Jepp, har skjedd en del ganger. De første gangene var jeg usikker på om det var drøm eller ikke, men vet nå at det er riktig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...