Gjest Tex Skrevet 18. juni 2003 #1 Skrevet 18. juni 2003 Hva slags sko hadde du, skinn eller sating, og hva er din erfaring? Det sies vel at brudesko skal være av satin, men jeg innbilder meg at det er bedre å gå med skinnsko..... Erfaringer??
Kaktus Skrevet 18. juni 2003 #2 Skrevet 18. juni 2003 Mine sko var i sateng og kan ses her (Ester under Elegance). De var utrolig gode å gå i og hælhøyden var perfekt for meg. Trengte heller ikke å gå dem inn før bryllupet - og det må du nok gjøre med skinnsko. Skinn utvider seg jo litt ved bruk, og blir som regel behagelige etter noen gangers bruk.
Gjest Tex Skrevet 18. juni 2003 #3 Skrevet 18. juni 2003 Skinn utvider seg jo litt ved bruk, og blir som regel behagelige etter noen gangers bruk. Ja det var det jeg tenkte, det hadde vært ok med sko som er behagelige å gå med... Er ikke satin sko veldig stive og tette da?
Rapitap Skrevet 18. juni 2003 #4 Skrevet 18. juni 2003 Mine var trukket med silke....nå har jeg farget dem sorte og de er verdens beste sko å gå i.....til finstasen asså...
Gjest Helenius Skrevet 18. juni 2003 #5 Skrevet 18. juni 2003 Jeg har kjøpt skinnsko, og de virker utrolig gode å gå i nå som jeg har gått dem inn. Fordelen med skinnsko er jo at du kan fylle dem med vann og gå dem inn på null komma niks - da former de seg fort etter foten. De ble selvsagt litt skrukkete der skoen bøyer seg når du går, men det vil den uansett bli utover dagen (gjelder vel de fleste sko.) Bedre med litt skrukkete sko enn gnagsår! Men når det er sagt - jeg valgte skinnsko fordi jeg syntes de var de kuleste jeg fant og de eneste jeg egentlig kunne tenkt meg å gå i. Jeg har jo ikke prøvd å gå i dem en hel dag ennå, da, så noen kjempeerfaring har jeg ikke!
Gjest Tex Skrevet 18. juni 2003 #6 Skrevet 18. juni 2003 Bedre med litt skrukkete sko enn gnagsår! Enig! Skal iallefall ikke få ødelagt brudevalsen av gnagsår, nei !!!
Gjest Helenius Skrevet 18. juni 2003 #7 Skrevet 18. juni 2003 Enig! Skal iallefall ikke få ødelagt brudevalsen av gnagsår, nei !!! Dessuten: Når jeg går i kjolen med skoene på, er det jo bare tuppene som viser, og de er jo ikke skrukkete. Ellers er mitt gnagsårtips å ta sportstape på hælene FØR en legger ut på tur (eller på bryllupsdag) - det forebygger bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå