Gå til innhold

Hunden min døde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hunden min som jeg har hatt siden jeg var 7 døde i dag :( Er veldig trist, og selv om hun var kjempegammel og syk så kom det litt som et sjokk.

Vi ønsker å begrave henne på baksiden av hagen, ved siden av en hund pappa hadde når han var liten (gammel familietomt). Men nå er det jo vinter og mye snø.. finnes det allikevel noen måte å gjøre det på? Hun er hos dyrlegen nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest hundeeier
Skrevet
Hunden min som jeg har hatt siden jeg var 7 døde i dag :( Er veldig trist, og selv om hun var kjempegammel og syk så kom det litt som et sjokk.

Vi ønsker å begrave henne på baksiden av hagen, ved siden av en hund pappa hadde når han var liten (gammel familietomt). Men nå er det jo vinter og mye snø.. finnes det allikevel noen måte å gjøre det på? Hun er hos dyrlegen nå.

Du kan jo velge kremering og så begrave aske når det blir vår.....

Skrevet (endret)
Du kan jo velge kremering og så begrave aske når det blir vår.....

Det er jo et godt alternativ, takk :)

Ingen som vet om det finnes noen plass å oppbevare hunden på til våren? Høres litt makabert ut, men.. har så lyst å ha henne her hjemme.

Endret av dalieo
Skrevet

I fryseboksen?

Ei venninne har kremert sine 2 hunder. Urnene står fortsatt på hylla hennes i vent på å finne "stedet" å begrave dem.

Skrevet

Går også ann å leie inn en mini-gravemaskin.

Gjest gjest hundeeier
Skrevet

Et par av mine hnder har dødd på vinteren, og siden jeg vil ha dem i skogkanten med de andre hundene mine, har naboen lånt meg sånne isolasjonsmatter som jeg har lagt der jeg vil grave. Hvis det ikke er dype tele, så tiner det faktisk så man kan grave.

Skrevet
I fryseboksen?

Det er faktisk et fint alternativ. Pakk den godt inn selvfølgelig.

Skrevet

Når katten til en i familien min døde (påkjørt) var det slutten av vinteren og bakken var umulig å grave i. Så hun pakket den inn GODT med plast og la den i fryseren til det gikk an å grave ned katten. Tror det skal gå bra om du har stor fryser og pakker den godt inn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...