Eske Skrevet 25. november 2008 #1 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Som emnetittelen sier, hvordan vasker man speil slik at man får et blankt og fint resultat? : D Vær snille, og hjelp ei 17 år gammel jente som skal overraske mora si Endret 25. november 2008 av Tonerose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. november 2008 #2 Del Skrevet 25. november 2008 MIkrofiberklut for glass + rent vann. Blir blankt som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 25. november 2008 #3 Del Skrevet 25. november 2008 Cata har rett, mikrofiber + vann git 100% perfekt resultat. Hold deg unna såpe, så går det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 25. november 2008 #4 Del Skrevet 25. november 2008 har du ikke det kan du godt bruke et håndkle med bare litt vann på....så det er en litt våt flekk og det rundt tørt. så bare å gnikke litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 25. november 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 25. november 2008 Da hiver man seg i det! Takk jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 25. november 2008 #6 Del Skrevet 25. november 2008 ev. kan du bruke nal. Kamerater som har vært i militæret sverger til avispapir helt på slutten når vannet skal tørkes vekk. Det "loer" ikke. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #7 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg har ingen gode mikrofiberkluter, så jeg bruker "jif glass og blanke flater" eller noe sånnt, og tørker av med toalettpapir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 25. november 2008 #8 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg vasker først speilet med vindusvask og så tørker jeg det med avispapir. Ingenting slår det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. november 2008 #9 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg bruker glasspray og avispapir. (liker ikke dopapir, det loer sånn) Spray litt, tørk, og tørk igjen (blir ofte litt striper, men de forsvinner når du fortsetter å tørke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 25. november 2008 #10 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Nå jeg vasker vindu/peil så tar jeg først å grovvasker det (gjelder helst da vinduer på utsiden) Grovvasker: Varmt vann+litt zalo og tar av den groveste møkka! Bytter vann med det samme innholdet (litt zalo og varmt vann)og vasker på nytt. Sprayer på med glassvask, lar det virke! Bruker varmt vann+edikk - vasker! Så bare varmt vann! Tørker over med klut! Alt dette gjør jeg kun der det er ekstra møkkete! ----------------- Speil bruker jeg varmt vann+ litt edikk. Så glassvask! Microfiberklut er den beste kluten! Jeg bruker ikke nal! Så flink du er foresten Endret 25. november 2008 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 25. november 2008 #11 Del Skrevet 25. november 2008 Må legge til at det er sjeldent jeg grovvasker på denne måten da....men det har hendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 26. november 2008 Forfatter #12 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Nå jeg vasker vindu/peil så tar jeg først å grovvasker det (gjelder helst da vinduer på utsiden) Grovvasker: Varmt vann+litt zalo og tar av den groveste møkka! Bytter vann med det samme innholdet (litt zalo og varmt vann)og vasker på nytt. Sprayer på med glassvask, lar det virke! Bruker varmt vann+edikk - vasker! Så bare varmt vann! Tørker over med klut! Alt dette gjør jeg kun der det er ekstra møkkete! ----------------- Speil bruker jeg varmt vann+ litt edikk. Så glassvask! Microfiberklut er den beste kluten! Jeg bruker ikke nal! Så flink du er foresten Det hørtes litt vel omfattende ut det der ja Men takk skal dere ha alle sammen, jeg brukte vann og ikrofiberklut, og det funka flott! Skal prøve med avispapir neste gang da, bare for å ha prøvd det også Endret 26. november 2008 av Tonerose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøffelgruff Skrevet 26. november 2008 #13 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg bruker mikrofiber-klut for glass + jif glasspray. Blir så fint atte :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darkannie Skrevet 26. november 2008 #14 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Ingenting slår avispapir! Men velg ett med lite farger på om, helst bare sotr og grått, for det kan sette flekker om du kommer borti vasken og området rundt! Endret 26. november 2008 av Darkannie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå