tischia Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Jeg har to ganger fått støpt negler, men de begynner å ramle av allerede etter et par dager. Hva bør jeg få påstøpt om jeg vil at ting skal sitte på litt lenger? Altså, hva sitter best?
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Det er nok stedet du fikk dem satt på som er problemet, ikke neglene.
tischia Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 Det er nok stedet du fikk dem satt på som er problemet, ikke neglene. Vi skal ikke se bort ifra det, selv om jeg har vært to forskjellige steder, og gikk gjennom to veldig forskjellige behandlinger for å få neglene på. Jeg mener å ha hørt at det er forskjell på varighet og styrke på de forskjellige neglene?
angeleyes Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Tanten min støpte på negler før. Da hun gjorde det på ferie satt de på nesten en måned, mens da hun gjorde det på sin vanlige salong satt de kun en uke eller så. Så det er nok forskjell på hvordan det blir gjort. Hun endte opp med å kjøpe en "limtube" (eller noe slikt) av de som satte på neglene. Hvis neglene "bare" detter av og ikke brekker så er det en mulighet. Da varer neglene i alle fall litt lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå