baloo Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Er det noen som har prøvd concealeren fra Kiss Me? hvordan er den? - dekkevne, konsistens osv. Og hvordan er de forskjellige fargene? Hvis man bruker clara i foundation? Noen som har prøvd både fargene clara, kira og lucy i foundation som kan si litt om forskjellene på fargene. Jeg trenger en lys farge, men er usikker på hvilken.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Bumper denne da jeg også er litt nysgjerrig på denne concealeren. Dekker den linjer?
Gjest Gjest_lillly_* Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Er det noen som har prøvd concealeren fra Kiss Me? hvordan er den? - dekkevne, konsistens osv. Og hvordan er de forskjellige fargene? Hvis man bruker clara i foundation? Noen som har prøvd både fargene clara, kira og lucy i foundation som kan si litt om forskjellene på fargene. Jeg trenger en lys farge, men er usikker på hvilken. har ikke prøvd concealeren, men alle de fargene i foundation. kira er den lyseste, og litt sånn ferskenaktig farge vil jeg si. lucy er den guleste av de tre. jeg vil si at clara er den mest 'nøytrale' av de tre, det vil si, ikke for rosa og ikke for gul. en mellomting. og ikke fullt så lys som kira.
baloo Skrevet 27. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2008 noen som anbefaler en annen concealer da? Vil ikke ha en sånn stift-aktig greie...
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Jeg liker denne concealeren veldig godt og synes dekkevnen er god, spesielt rundt øynene som nevnt over her. Jeg bruker samme farge som jeg gjør i foundation og fargene er like. Det anbefales ofte av makeupfolk å bruke en lysere farge på concealer enn foundation men siden Anne er den lyseste fargen de har valgte jeg samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå