Anglofil Skrevet 14. desember 2008 #41 Skrevet 14. desember 2008 * Hvor kjøpte du brudekjolen din? Ebay * Hvor mye kostet den? 1015 kr * Hvilken modell / hva heter den? Har ikke noe spesielt navn, ligner på en kjole fra Maggie Sottero. * Hvilken farge er det? (Ivory, Elfenben etc) Hvit/Ivory Mvh Yvonne
KittyBambi Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #42 Skrevet 15. desember 2008 * Hvor kjøpte du brudekjolen din? Ebay * Hvor mye kostet den? 1015 kr * Hvilken modell / hva heter den? Har ikke noe spesielt navn, ligner på en kjole fra Maggie Sottero. * Hvilken farge er det? (Ivory, Elfenben etc) Hvit/Ivory Mvh Yvonne Har du lyst å legge ut bilde??
Anglofil Skrevet 15. desember 2008 #43 Skrevet 15. desember 2008 Her er bilde av kjolen for de som måtte være interessert. Mvh Yvonne
KittyBambi Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #44 Skrevet 15. desember 2008 Her er bilde av kjolen for de som måtte være interessert. Mvh Yvonne Den var kjempefin - ligner litt på den jeg har kjøpt Takk for at du la ut bilde Gjør det liksom litt mer spennende ettersom man da kan faktisk se den
-sandra- Skrevet 15. desember 2008 #45 Skrevet 15. desember 2008 (endret) kjolen min er kjøpt på Amor brudesalong i Haugesund. Den kostet opprinnelig 35 000, men var satt ned til 20 000 (dyrt nok....)... Det er kjolen "india" fra Hollywood dreams ophelia kolleksjon. I linken er det bildet oppe til venstre (den rosa, min er ikke rosa altså). Min er hvit, vet ikke helt hvordan hvit jeg, ikke krem iallefall.... http://www.hollywooddreams.co.uk/ophelia.html Endret 15. desember 2008 av -sandra-
^^Belle^^ Skrevet 16. desember 2008 #47 Skrevet 16. desember 2008 kjolen min er kjøpt på Amor brudesalong i Haugesund. Den kostet opprinnelig 35 000, men var satt ned til 20 000 (dyrt nok....)... Det er kjolen "india" fra Hollywood dreams ophelia kolleksjon. I linken er det bildet oppe til venstre (den rosa, min er ikke rosa altså). Min er hvit, vet ikke helt hvordan hvit jeg, ikke krem iallefall.... http://www.hollywooddreams.co.uk/ophelia.html Oi, den var utrolig fin! Skikkelig prinsessekjole! :rødme:
Anglofil Skrevet 16. desember 2008 #48 Skrevet 16. desember 2008 Den var kjempefin - ligner litt på den jeg har kjøpt Takk for at du la ut bilde Gjør det liksom litt mer spennende ettersom man da kan faktisk se den Bare hyggelig, og enig i det. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå