Gå til innhold

Julebordtabber

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inspirert av artikkelen Klassiske julebordtabber, spør jeg, hva er det dummeste du har gjort på julebord?

:danser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv skal jeg i mitt første "ordentlige" julebord nå til helgen (har tidligere bare vært på studentjulebord), og håper virkelig ikke jeg kommer til å tabbe meg ut. Blir nok å ta det litt forsiktig med alkoholen ja. ;)

Det som sto i den artikkelen var i hvert fall meget pinlig!

Gjest DnBNOR ansatt
Skrevet

Vel...vår avdelign i DnBNOR hadde internfest før jul på avdelingen og to av våre kolleger, begge gift på hver sin kant, begge med barn, klinte så det suste på dansegulvet...begge var fulle og sugde tungene til hverndre ned i hverandres hals hele kvelden. mange rødmet på dere vegne.

Skrevet

En kvinnelig ansatt med mørk hudfarge (afrikansk) ble litt bedugget, og spurte utpå kvelden avdelingssjefen om han likte sjokolademus. Og hun hvisket ikke heller...

Hun jobber ikke hos oss lenger...

Skrevet

Vi hadde hatt et litt langt vorspeil, og under middagen fant jeg det nødvendig å irettesette min sidemann som hadde stumpa røyken i karamellpuddingen. :roll:

Vi var tross alt på staselige Hotel Continental, så litt oppførsel burde det gå an å forvente av folk.

Tok noen dager før jeg fikk melding om at det nok ikke var hans røyk, men min som hadde havnet i karamellpuddingen - og det var ikke han som hadde plassert den der heller. :sjenert:

Skrevet
Selv skal jeg i mitt første "ordentlige" julebord nå til helgen (har tidligere bare vært på studentjulebord), og håper virkelig ikke jeg kommer til å tabbe meg ut. Blir nok å ta det litt forsiktig med alkoholen ja. ;)

Det som sto i den artikkelen var i hvert fall meget pinlig!

Vedder for at om de er fri flyt av gratis alkohol så kommer DU eller en av dine kolegaer til å ta for mye................... :gjeiper:

Å, nei jasså, så du kommer til å si nei takk?

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...