ninuska_ Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 (endret) . Endret 11. mars 2018 av ninuska_
lulle Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Jeg vil ikke karakterieser dette som noen alvorlige hendelser. Men jeg skjønner at dine følelser ikke er helt på topp. De synes jeg du skal ta alvorlig. Du beskriver at dere møttes da du var 15... for mange er dette altfor tidlige å finne mannene de skal være sammen med resten av livet. Jeg kan godt skjønne det hvis du føler at du har mistet mye av ungdomstiden. Man forandrer som som regel kjempemye fra man er 15 til 25, og enda mer til man er 30. Det virker for meg som du bør gå ut av forholdet. Du virker som du trenger tid til å oreintere deg, og det er vanskelig når dere bor sammen.
ninuska_ Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 (endret) . Endret 11. mars 2018 av ninuska_
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Jeg har bare et lite tips. Reis bort på ferie eller noe slikt. Da får du tingene litt på avstand, og kanskje kjæresten din merker at han savner deg? Tingene blir da mer spennende når du kommer tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå