Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2002 #1 Del Skrevet 14. april 2002 Har planer om å gå ned i vekt før bikinisesongen. Men da jeg ikke er interessert i å telle kalorier hver gang jeg inntar mat, lurer jeg på om det er noen som vet hvor mye man burde spise pr. gang (gram), for å unngå at man går opp i vekt. Er det noen som vet noe om dette? Hadde vært fint om noen kunne svare meg på dette, slik at man kan spise uten å telle seg i hjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 15. april 2002 #2 Del Skrevet 15. april 2002 Les boken naturlig slank med vekt i balanse av Fedon A. Lindberg. Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 15. april 2002 #3 Del Skrevet 15. april 2002 Ellers så anbefaler jeg "Jentemat" av Karin Hvoslef på det varmeste.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pus Skrevet 15. april 2002 #4 Del Skrevet 15. april 2002 Du kan bli slank uten å telle kallorier ved å kun spise sunn mat og masse grønt fôr. Kun et minimum av melkeprodukter i kosten, så ungår du mange usunne kalorier.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #5 Del Skrevet 15. april 2002 Kutt ned på fett og karbohydrater! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 15. april 2002 #6 Del Skrevet 15. april 2002 Det er ikke sikkert du skal spise mindre fett, men du skal spise det "riktige" fettet. Karbohydrater trenger du også, men ikke av den typen som finnes i fint brød og poteter. Har også lest Jentemat. Anbefales. For en liten innføring, kan du klikke deg inn på http://www.jentemat.no og http://www.vektibalanse.no Må legge til at mosjon er veldig viktig hvis du vil ned i vekt. Gjerne lange rolige turer til fots eller på sykkelen. Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Skrevet 16. april 2002 #7 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg har fått en helt ny livskvalitet etter å ha begynt å spise i henhold til Jentemat/Kost i balanse (mer opplagt). I tillegg går jeg ned i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2002 #8 Del Skrevet 16. april 2002 Hei folkens! Takk for alle svarene som har kommet inn. Skal gå til innkjøp av de bøkene dere snakker om, og se om de kan hjelpe meg å vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2002 #9 Del Skrevet 17. april 2002 Jeg går ned i vekt for hver uke. jeg har kuttet ut karbohydrater, iallefall de raske. Spiser proteinrik mat. Prøver å spise litt hver 4 time. Jeg har prøvd å slanke meg før. Trena virkelig mye og spiste lite. Vistes ikke på vekten. Saken er jo at det jeg spiste var feil. Nå er jeg mett hele dagen, og søt/sult hungeren er borte. tar litt tid å sette seg inn i det, men går greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå