vinterbrud 010203 Skrevet 24. februar 2002 #1 Del Skrevet 24. februar 2002 Jeg har god tid til å fyse islykter (48 uker! He he), men det ser ut til at jeg ikke får tak i slike former i butikken før neste jul igjen.... Og da tror jeg jeg får det travelt nok. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slike islykt former nå? Eller er det noen som har en slik å selge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 24. februar 2002 #2 Del Skrevet 24. februar 2002 Slenger meg på her.. Dette lurer jeg også på! Vi tenker å ha islykter ute på trappen utenfor selskapslokalet, så de må kanskje være litt større enn de man bruker som bordpynt.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2002 #3 Del Skrevet 24. februar 2002 Vet ikke hvor dere bor, men på blomsterbutikken her har de isformer. Det er på Triaden kjøpesenter i Lørenskog, blomsterbutikken rett innfor døren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterbrud 010203 Skrevet 26. februar 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 26. februar 2002 Lørenskog blir noe tungvint.....selv om jeg "bare" bor i Østfold. Men hva er prisen på de, vet du det? De som de hadde på Nille før jul kostet visstnok bare 98,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 26. februar 2002 #5 Del Skrevet 26. februar 2002 Finnes de ikke på Nille lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edle Skrevet 26. februar 2002 #6 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg har kjøpt islykt! Kjøpte det på Hadeland Glassverk, underkant av kr 100,-. Men det krever sin skål/bolle ved innebruk... Kjempestilig lykt, dekorativ, og kan fryse ned blomster, frukt o.l... Anbefaler flytelys nedi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterbrud 010203 Skrevet 27. februar 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 27. februar 2002 Nei, Nille har sendt de tilbake, og får de ikke inn igjen før til jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2002 #8 Del Skrevet 27. februar 2002 Vinterbrud: Prisen er kr. 99, tror jeg ( ikke over hundre). Så noen lykter i dag også på blomsterbutikk på Strømmen storsenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå