Jeanett A Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hvilke regler er det som gjelder i bryllup. Må sort og rødt unngås? Dette er jo til festen etterpå og ikke selve bryllupet. Og er det en uskreven regel att man ikke må kle seg for sexy? Har lyst til å høre meningene deres Denne: http://www.illusion.no/ayanapa-kjole-creme-p35111.html Eller denne: http://www.illusion.no/city-goddess-kjole-...get-p32558.html Og dette er jo skreddersydde så jeg kan velge hvilke farger jeg vil. http://www.lickylane.com/index.php?act=vie...mp;productId=99 Likte i rød, men om det er "ulovlig" så kanskje "Lavender" fargen. Denne likte jeg også godt: http://www.lickylane.com/index.php?act=vie...p;productId=111
Bex Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Synes vel kanskje den tredje der passer best til et bryllup. Men du må jo selvsagt se an brudeparet og stilen deres. Jeg hadde blitt sjokkert om noen møtte opp i en av de to første i mitt bryllup, blir altfor sexy (og noen vil kanskje mene desperat) å bruke noe sånt i bryllup med familie og kanskje barn. Jeg kunne nok brukt rød kjole i bryllup, men aldri prøvd å stjele oppmerksomheten fra bruden. Er jo det man gjør om man stiller opp i gjennomsiktig kjole... Men kanskje jeg er prippen...
Gjest Gjest_Quirky_* Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 En god tommefingerregel er at ingenting som kan kjøpes på illusion.no passer i et bryllup... ...eller ved noen som helst annen anledning, untatt utdrikningslag-hvis du er stripperen.
Vera Vinge Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Jeg tror det er en uskreven regel om å ikke kle seg for utfordrende, ja. Dermed ville jeg ikke tatt de to første. Av farger kan du nok bruke det meste så lenge det ikke er hvitt. Mange bruder liker ikke hvite gjester, og andre gjester kan også ende opp med å snakke om en hvit gjest, så med mindre du liker litt at folk sender deg merkelige blikk, ville jeg valgt noe annet. Svart og rødt har vel tradisjonelt vært uønsket i bryllup, men jeg har inntrykk av at få bryr seg om det i dag.
Nienna83 Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Hovedregelen er vel å ikke velge noe i hvitt, ivory eller krem. Generelt en farge som brudekjolen kan være i og dermed ta oppmerksomheten litt bort fra denne.
Muffinsdilla Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Styr unna illusion.no generelt. De kjolene passer hvertfall ikke i bryllup. Den tredje var fin, og ikke for utfordrende, samtidig stilig! Styr unna hvitt, tror ikke så mange bryr seg om andre farger. Lavender var fin da!
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 En god tommefingerregel er at ingenting som kan kjøpes på illusion.no passer i et bryllup... ...eller ved noen som helst annen anledning, untatt utdrikningslag-hvis du er stripperen. Jeg er enig. Synes ikke hvitt er roedt passert seg i bryllup. Og bruk for all del en jakke eller sjal i kirken om kjolen er litt utringet og/eller med bare skuldre.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 Synes rødt er kjempefint i bryllup og jeg har vært i maaange (always the brides maid, never the bride..) med røde kjoler overalt. Skiller seg ikke så mye ut med rød kjole i et bryllup nå til dags tror jeg... Men helt enig med de andre. Hold deg unna kjolene fra illusion og hvit/krem-farge.
charley Skrevet 25. november 2008 #9 Skrevet 25. november 2008 Synes rødt er kjempefint i bryllup og jeg har vært i maaange (always the brides maid, never the bride..) med røde kjoler overalt. Skiller seg ikke så mye ut med rød kjole i et bryllup nå til dags tror jeg... Men helt enig med de andre. Hold deg unna kjolene fra illusion og hvit/krem-farge. Jeg er helt enig, syns oxo rødt er kjempe fint syns det røde kjolen var rå flott!!
Gjest Elastica Skrevet 25. november 2008 #10 Skrevet 25. november 2008 En god tommefingerregel er at ingenting som kan kjøpes på illusion.no passer i et bryllup... ...eller ved noen som helst annen anledning, untatt utdrikningslag-hvis du er stripperen. Jeg tenkte at man burde la være å ta en kjole som a) på et nettsted omtales som "ayanapa-dress" eller b) er gjennomsiktig.
Kihn Skrevet 25. november 2008 #11 Skrevet 25. november 2008 Nummer tre så veldig fin ut, de andre var simpelthen trashy, beklager.
_Mayhem_ Skrevet 26. november 2008 #12 Skrevet 26. november 2008 Svart og rødt har vel tradisjonelt vært uønsket i bryllup, men jeg har inntrykk av at få bryr seg om det i dag. Skulle ønsket ingen brydde seg om det, da hadde vi sluppet å blitt kjent med Pia Haraldsen
Megana Skrevet 26. november 2008 #13 Skrevet 26. november 2008 Nummer tre så veldig fin ut, de andre var simpelthen trashy, beklager. Må dessverre si meg enig her
FantasDick Skrevet 26. november 2008 #14 Skrevet 26. november 2008 Synes også nr. 3 var veldig fin, og passende i et bryllup. Nr. 1 og 2 var tacky så det holder, og nr. 4 synes jeg var fin, men ikke noe jeg ville brukt i et bryllup.
Jeanett A Skrevet 26. november 2008 Forfatter #15 Skrevet 26. november 2008 Da ble det kjole nummer 3 fra lickylane Gleder meg til den kommer :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå