Gå til innhold

Kjøpe pysjamas til kona

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Johan_*

Jeg vurderer å kjøpe litt rafinert pysjamas til kona til jul.

Har dere damer noen butikker å anbefale meg til å kjøpe slikt?

Jeg vet det finns silke pysjamas. Er dette noe å anbefalle? Er det godt å ligge i?

Jeg kikka på en på Triumph butikken på Metrosentret på Lørenskog.

Johan

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/375989-kj%C3%B8pe-pysjamas-til-kona/
Del på andre sider

Fortsetter under...

silke vet jeg ikke men sateng er ihvertfall noe jeg unngår, blir så sinnsykt statisk av det.

min personlige favoritt (jeg er en frysepinne av dimensjoner) er flanellsbukse og t-skjorte eller singlet :)

vet du hva hun foretrekker å ligge i ?

Endret av minienthe
Gjest Gjest_Johan_*
silke vet jeg ikke men sateng er ihvertfall noe jeg unngår, blir så sinnsykt statisk av det.

min personlige favoritt (jeg er en frysepinne av dimensjoner) er flanellsbukse og t-skjorte eller singlet :)

vet du hva hun foretrekker å ligge i ?

Den er ikke akurat lækker.

Ser ut som ei litt stor slitt t-shirt.

Hadde håpet på å få tak i noe litt rafinert. Trodde silke skulle være bra.

Hun fryser også. Vil ha noe over skulderen.

Johan

Kjøper du ekte silke, er det herlig. Men hold deg unna syntetisk materiale. Er bare klamt å ha på seg.

Har en knelang rød silkenattkjole som jeg elsker. Den kjøpte jeg på undertøysforretning (sånn god, gammeldags...) ved Egertorget, men den er lagt ned. Kanskje du kan prøve Marinka i Kirkeveien, eller Sandvika Storsenter?

Silke-pysjamas har jeg aldri prøvd, men vil tro det er deilig :)

Kanskje Norsk Undertøimagasin kan ha noe. Lurer på om et merke er Lady Avenue. De har mye lekkert.

Ellers er det supert med bomull eller flannellsbukser, med en myk singlet til. God kvalitet er viktig! :)

Annonse

hvordan er silke i forhold til statisk elektrisistet ? jeg sliter med dette :sukk:

Jeg har ikke problemer med statisk elektrisitet og silke. I alle fall ikke som jeg legger merke til.

TS: Bokklubben selger pysjamas i 100% silke til 498,-.

Hvis du ikke er medlem, men melder deg inn kan du "kjøpe" den for gavekortet du får når du melder deg inn. Jeg har kjøpt silkenattkjoler fra Bokklubben, og de er veldig behagelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...