Gå til innhold

Vistaprint

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde en flott avtale med et reklamebyrå, men de har nå trekt seg :( Slik at jeg må finne alternative løsninger for trykking av invitasjonene..

Har noen erfaringer med VISTAPRINT? Der kan jeg laste opp helt eget design, slik jeg ønsker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen erfaring med å laste opp egent design selv, men visittkortene derfra er jeg veldig fornøyd med.

Pluss for at de leverte raskt!

Skrevet
Vi hadde en flott avtale med et reklamebyrå, men de har nå trekt seg :( Slik at jeg må finne alternative løsninger for trykking av invitasjonene..

Har noen erfaringer med VISTAPRINT? Der kan jeg laste opp helt eget design, slik jeg ønsker..

Vi bestilte våre første visittkort der. De forsvant i posten (det var antakelig ikke Vistaprints feil, da), men det gjorde at vi ble nødt til å gå ned på "digitaltrykkeriet på hjørnet", siden vi trengte visittkort raskt.

"Hjørnet" viste seg å være billigere, samt at de leverte på et par timer. Da vi til slutt fikk kortene fra Vistaprint også, viste det seg at de hadde dårligere farger - det er mulig at de ikke gjorde om photoshop-filen vår til CMYK. På "hjørnet" fikk vi hjelp med dette. Konklusjonen vår: Vistaprint var ikke så dårlig, men "hjørnet" var mye billigere enn vi trodde på forhånd, og minst like profesjonelle som vi kunne ønske oss.

Bor du i en by? Da ville jeg ha tatt meg bryet med å spørre på trykkeriene i nærheten.

Skrevet

bor i follo - så tigerstaden er jo ikke så langt unna..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...