Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hvor mye koster det å få hjelp av en bærehjelper?
Amalie_85 Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 hva er det lurer nå jeg på? har aldri hørt om det
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 En som kan bære varene dine hjem fra butikken? En som kan bære babyen for deg? En som kan bære deg over elva? Eller et flyttebyrå?
Lassie Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Det er gratis. Se på www.tettinntil.no for å finne en nær deg.
Gjest ts Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Om bærehjelpere Det er folk som hjelper deg med å bruke slynge og andre ting til å bære babyen med.
Amalie_85 Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Aha....da skjønner jeg Bærehjelp.....en bærehjelper da så jeg for meg at du ville ha noe bært ja Men det er vel alt åssen man sier det. Du kan jo hive deg med på bæretreffene som arrangeres i ny og ne av folket på tettinntil. Skal på et i morgen. Det er kjempekoselig. Virker som det alltid er noen der som kan hvertfall nok til at man får den hjelpa man trenger.
Susan Sto Helit Skrevet 26. november 2008 #8 Skrevet 26. november 2008 En bærehjelper til å lære deg bruk av bæretøy til babyen er gratis! Bare å ta kontakt med noen på tettinntil, så får man hjelp.
Grooo Skrevet 27. november 2008 #9 Skrevet 27. november 2008 Det koster absolutt ingen ting, og vi er mange-mange som gjerne vil hjelpe, så bare stikk snuten innom på tettinntil og rop ut hvor i landet du bor§
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå