Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hei! Jeg har akkurat tatt ut extantions fra håret, var sånn du limte på hos frisør. Da jeg gjorde det hadde jeg halvlang bob med hel lengde foran. Lærlingen som ordnet håret mitt klipte opp håret utrolig mye for at det skulle gli bedre inn med det falske håret. Nå ser det bare helt tragisk ut! Det lengste håret er ned til skuldrene, men innmari tynt siden det er såpass oppklipt, mens resten er som en ball fra midt på bakhodet. Også har hun klart å fått til en cm forskjell til sidene. Har time til frisør i morgen, må absolutt gjøre noe (orker ikke mere extansions). Har noen gode tips til frisyrer å komme med? Så jeg kan tenke litt på det til i morgen.. Håret mitt har masse fall, har tykt, men veldig fint hår. Supertakknemlig for svar!!
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Hei! Jeg har akkurat tatt ut extantions fra håret, var sånn du limte på hos frisør. Da jeg gjorde det hadde jeg halvlang bob med hel lengde foran. Lærlingen som ordnet håret mitt klipte opp håret utrolig mye for at det skulle gli bedre inn med det falske håret. Nå ser det bare helt tragisk ut! Det lengste håret er ned til skuldrene, men innmari tynt siden det er såpass oppklipt, mens resten er som en ball fra midt på bakhodet. Også har hun klart å fått til en cm forskjell til sidene. Har time til frisør i morgen, må absolutt gjøre noe (orker ikke mere extansions). Har noen gode tips til frisyrer å komme med? Så jeg kan tenke litt på det til i morgen.. Håret mitt har masse fall, har tykt, men veldig fint hår. Supertakknemlig for svar!! Jeg ser ikke helt for meg hvordan håret ditt ser ut, men kanskje du kan klippe det i en kort, rufsete frisyre som du kan rufse til med voks?
Gjest gjest,ts Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Jeg ser ikke helt for meg hvordan håret ditt ser ut, men kanskje du kan klippe det i en kort, rufsete frisyre som du kan rufse til med voks? Det er kanskje ikke så dumt! Går jo an å beholde litt av lengden og ta av det verste. Da er jo muligheten der for å dra håret bak med klemmer også. Er en ganske klassisk type og kler å få håret bort fra ansiktet. Liker det ganske godt og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå