Jalp Skrevet 28. november 2008 #21 Skrevet 28. november 2008 Vi er tross alt ikke skapt til å bli tilfredstilt av små blyantstumper, selv om vi antagelig kan trene oss opp til å bli det.... Kvinner er skapt for å bli gravide og menns penis er skapt slik at den kan være effektiv i forhold til penetrering og dermed befruktelse. Så fra naturens side er en mann med passe størrelse som får orgasme lett, det ideelle. For kvinners del er det gunstigste kjønnsorganet slik at det letter penetrering, men samtidig har såpass friksjon at mannen får orgasme. Så fra naturens side er det mest problematisk med for stor penis, slik at penetrasjon blir vanskelig. Og at skjeden er for trang til penetrasjon. Men pussig nok, så er det stor penis og trang skjede som er idealet. Ganske pussig logikk, dette. Dette er altså utgangspunktet for hvordan vi er skapt. Vi mennesker må få tilfredsstilt visse behov for å kunne fungere. Et av de viktigste behovene er behovet for å bli godtatt. Alle mennesker har en frykt for å bli utstøtt og underkjent. Så når man lurer på hvorfor menn og kvinner blir provosert av disse debattene om "godkjente eller ikkegodkjente" kjønnsorgan, så bunner frustrasjonen i frykten for å bli utstøtt hvis man ikke har det som defineres som det ideelle. Og da blir artiklene og debattene om drømmepenisen og muskelskjedene noe truende for ganske mange som får høre at de ikke strekker til som menneske på grunn av hvordan kjønnsorganet er. Spesielt hvis man er usikker fra før. Man får kjekt besked om at man ikke er godkjent på bakgrunn av hvordan man er kapt. I tillegge kommer kjønnsidentiteten, som er spesielt viktig for menn. For både menn og kvinner sier jo at man er mer "mann" hvis man har en stor penis. Dette er ikke like framtredende for kvinner i forhold til skjedetranghet, såvidt jeg skjønner. Bl.a. fordi den kvinnelige seksualiteten har et større spillerom. Så hva er kvinner skapt til å bli tilfredsstilt av? Vel, primærfunksjonen til skjeden er først og fremst penetrerning og fødsler. Men klitoris er vel skapt for å tilfredsstille seksuelt? Og i forhold til denne lille kroppsdelen er det vel irrelevant både med "blyantstumper" eller "kubbelys"? Penis er seksuelt sett primært skapt for å tilfredsstille mannen. Ikke kvinnen. Så hvis min penis fungerer for meg, hvorfor skal jeg bry meg om hva en eller annen kvinne mener om den? Eller hvis din skjede fungerer for deg, hvorfor skal du bry deg om det hvis noen mener den er for vid?
nettvenninnen Skrevet 29. november 2008 #22 Skrevet 29. november 2008 (endret) Kvinner er skapt for å bli gravide og menns penis er skapt slik at den kan være effektiv i forhold til penetrering og dermed befruktelse + masse bla, bla, bla,bla bla. Jeg er forsåvidt enig i mye av det du skriver Og nå hadde jeg tenkt å sette inn en applaus-smiley til deg for innlegget (men fant den ikke). Årsaken til applausen er at det er det mest utrolige innlegget jeg har lest her inne. Ikke på grunn av innholdet, men fordi det jeg nektet å tro kunne skje har skjedd. Når jeg her inne skrev: "Vi er tross alt ikke skapt til å bli tilfredstilt av små blyantstumper, selv om vi antagelig kan trene oss opp til å bli det", så tenkte jeg med en gang jeg hadde sendt innlegget avgårde at ordet "skapt" var feil ord å bruke. Funderte på å endre det, men gjorde det ikke, for jeg tenkte videre at folk var reflekterte nok til å forstå hva jeg mente. Spesielt fordi det var en sammenheng med mitt innlegg og trådstarters innlegg. Mehn... der tok jeg helt klart feil... Det at noen henger seg opp i akkurat den setningen og klarer noe så fantastisk som å skrive et turbo-innlegg på grunnlag av ordet "skapt" er mildt sagt fantastisk. Har ikke helt bestemt meg for om innlegget ditt da kjeder eller gleder meg, men siden jeg forsåvidt har ramlet ned av stolen på grunn av latter, så setter jeg en knapp på det sistnevnte... Endret 29. november 2008 av nettvenninnen
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #23 Skrevet 29. november 2008 Jeg opplever, både her og ellers, at det er menn som er mest besatt av dette med størrelse. Den dagen jeg, som gjennomsnittlig utstyrt, men over gjennomsnittet attraktiv nordmann, er så seksuelt mettet at jeg kan sende jenter på dør og le av de etterpå fordi de ikke møter preferansene mine, uten å være i nærheten av å bli sosialt utstøtt i etterkant for min uspiselige oppførsel, skal jeg la "besettelsen" min ligge og la tankene mine vandre helt andre veier.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #24 Skrevet 29. november 2008 Er det vanlig med slik ansvarsfrakrivelse man ser på forumet her? Leser man her er alle trange enten de tar imot John Holmes daglig eller ikke engang klarer å ta imot en normal penis. Er det så forferdelig å innrømme at man liker stort, nettopp fordi man størrelsesmessig trenger det? Det er som et puslespill. Det gjelder å finne en brikke som passer til seg. Forstår ikke helt denne vinklingen, er den der for å trøste mindre utstyrte menn, eller hva? En kvinne kan godt føle at en normal gjennomsnittlig penis er "bra nok" og at hun blir tilfredsstilt - og forhåpentligvis at mannen også synes at hun er "trang nok" for at han skal bli tilfredsstilt. Dette er jo ikke til hinder for at kvinnen kan ha store, tykke peniser som preferanse nr 1!
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #25 Skrevet 29. november 2008 Forstår ikke helt denne vinklingen, er den der for å trøste mindre utstyrte menn, eller hva? En kvinne kan godt føle at en normal gjennomsnittlig penis er "bra nok" og at hun blir tilfredsstilt - og forhåpentligvis at mannen også synes at hun er "trang nok" for at han skal bli tilfredsstilt. Dette er jo ikke til hinder for at kvinnen kan ha store, tykke peniser som preferanse nr 1! Poenget hans er nok at trange kvinner ikke ønsker stor pikk. Da gjør det vondt, eller at de ikke får den inn. Kvinner har faktisk forskjellig størrelse de og. Det er ikke slik at one size fits all.... og slikt er jo bra, for i følge dette forumet ville alle i såfall funnet seg en sværing om de kunne velge. Jeg er selv trang, og drømmer aldri om en stor pikk. I mine drømmer er de under snittet, for jeg vet det er de som passer til meg. Er det så vanskelig å forstå at kvinner er forskjellig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå