Stefan Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Det er ufattelig mange tråder angående størrelse på penis her inne, og dette er noe som tydligvis opptar mange. Spesielt mannen denne penisen måtte sitte på. Noe man ser ut til å glemme er at det finnes en motpart. Et sted der disse penisene, små eller store, skal inn i. Sånn når man først reduserer mennesker til kroppsdeler, mener jeg. Jeg har alltid sett på sexakten som et samspill mellom to parter som tenner på hverandre. Ikke som pikk og fitte. Denne kroppsdelen som penisene skal inn i, varierer også stort i størrelse. Den varierer like mye som det penisene gjør, sies det. Og da snakker man om naturlig størrelse. For kvinner er i motsetning til menn utstyrt med et betydelig hjelpemiddel som heter muskler. Mannen må dessverre leve med det han har, uten mulighet til å gjøre noe med det. Musklene til kvinnen kan trenes opp til å gripe godt rundt den tynneste penis, og da burde vel kanskje også penisdiskusjonene legges død og begravet? Nei, selvsagt ikke. Det er slitsomt å trene knipeøvelser, og uansett er det jo herlig å se på en stor pikk, og det er også herlig å fylles helt opp. Alt dette er jo forståelig. Til et visst punkt. Kommer man til det punktet hvor kvinnen synes mannen er for liten, er det nettopp dette som skjer. Kvinnen synes mannen er for liten. Det blir fokus på penis i stedet for hennes romslighet. I stedet for hennes innsats med muskler. Og mannen tror han er liten i stedet for å sette seg ned sammen med kvinnen for å diskutere løsninger. Det er et eller annet med meg som gjør at kvinner synes det er lett å snakke med meg om sex. Jeg har ofte blitt benyttet som en klagemur i forhold til andres sexliv, og synes rådgiverrollen er ganske så interessant. Jeg diskuterer også en hel del med kvinner jeg er sammen med i senga. Det gjennomgående er at de som roper etter de største pikkene, enten er naturlig store, eller for late til å bruke muskler. Og ettersom jeg hører er jeg ikke alene om den oppfatningen. Ingen av de virkelig trange kvinnene jeg har møtt snakker varmt om store pikker bortsett fra at de er fascinerende å se på. Og de fleste virkelig aktive kvinner jeg har møtt foretrekker pikker de kan jobbe med, så det er ikke bare, bare å ha en stor pikk heller. Det er en lei sak når man ikke får den inn i det hele tatt når jenta er et fantastisk menneske og dette er en man virkelig vil satse på. Men for meg blir det bare dumt når mannen blir dumpet fordi han har for liten penis. Når alt fungerer ellers skal en kroppsdel bestemme fremtidig lykke eller ikke? Det finnes utallige metoder for å bedre sexlivet, bare man gidder å gjøre en innsats. Man har spesielle stillinger som kan benyttes, og man har øvelser for kvinnen (som faktisk alle kvinner burde ta til seg for økt nytelse). Men det er kanskje ikke så kult å fortelle venninnene om at typen har en liten pikk? Er det vanlig med slik ansvarsfrakrivelse man ser på forumet her? Leser man her er alle trange enten de tar imot John Holmes daglig eller ikke engang klarer å ta imot en normal penis. Er det så forferdelig å innrømme at man liker stort, nettopp fordi man størrelsesmessig trenger det? Det er som et puslespill. Det gjelder å finne en brikke som passer til seg. Heldigvis er kvinnen relativt fleksibel slik at hun som oftest kan ta imot hele den normale skalaen av peniser. Normalen for menn er 12-18 cm, og kvinnen er nok skapt til å ta imot tilsvarende. Det er vanskeligere å måle romsligheten til kvinnen enn mannens penis, og der starter vel også problemet. Derfor er det naturlig nok at mannens penis blir diskutert opp i mente, mens kvinnens romslighet stort sett får være i fred. Dermed er det også enklere å redusere mannen til en kroppsdel. Så i følge samfunnet er størrelsen på penis viktigere enn vaginal romslighet. For meg er sexakten så langt mer enn ut og inn. Selve penetreringen er kun en liten del av det. Derfor har jeg også hatt det godt sammen med kvinner jeg ikke har kunnet trenge inn i. Det er selvsagt et savn, og få kunne levd med det, men det går fint an å ha det godt sammen allikevel. Jeg ville aldri vurdert kvinnen ut i fra en kroppsdel. Dersom hun hadde vært altfor stor for meg, hadde jeg selvsagt vært interessert i å gjøre noe med det. Hadde jeg kunnet trene pikken min større for å passe henne, ville jeg selvsagt gjort det. Hvorfor skal det være så vanskelig for enkelte kvinner å trene opp musklene sine da? Betyr virkelig den kroppsdelen så mye? Den betyr i allefall såpass mye at helt normalt utstyrte menn går rundt og lever i frykt for å kle seg naken på grunn av at de føler de er for små (small penis syndrome), og at den fleipes uhemmet med i utallige filmer og tegneserier. Den betyr såpass mye at den diskuteres heftig jenter seg i mellom, og at den som blir avslørt som liten på ungdomsskolen nok må finne seg i mobbing og en tilværelse uten kjæreste frem til videregående, der han forhåpentligvis vokser til. Og gjør han ikke det, må man bare trå til og oppleve litt faenskap før man kanskje finner noen som bryr seg om andre elementer i et forhold. Der størrelse ikke er så viktig. Der man kanskje jobber sammen for å finne en løsning om det ikke skulle være verdens beste start. For de finnes der ute. Disse kvinnene. Det er de som blir totalt overhørt under slike debatter. Det er de som er så lei av penistråder at de holder seg unna. De er der, men man hører dem ikke. De roper ikke høyest. Grunnen til det er at det ikke betyr så mye for dem. Så uansett er det fremdeles håp. For alle. Men alle kan vel si seg enig i at dagens samfunn presser fram et overdrevent fokus på penis? Og at dette ikke gavner noen parter? Det er kanskje på tide vaginal romslighet også kommer på kartet? Nei, mener nå jeg. Jeg mener vi bør heller fjerne fokuset på penis, og heller se på mannen som det han er: en helhet. Ikke en kroppsdel.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Jeg mener vi bør heller fjerne fokuset på penis, og heller se på mannen som det han er: en helhet. Ikke en kroppsdel. Det er mange penisinnlegg her og nå det er et penis innlegg som spør konkret om str og subjektive erfaringer,ja så svarer mange med str og subjektive erfaringer. Uansett hva kvinner måtte skrive her inne så er det jo noe som heter real life. Jeg vet ikke hva som befinner seg i buksene på menn jeg møter og det er jo noe som kun mannens seksualpartner vet om. Ergo tar jeg i mot den mannen som kaprer hjertet mitt,uten at det han har i buksen betyr noe som helst for den avgjørelsen. Jeg vil påstå at veldig,veldig få kvinner velger mann basert på kjønnsorgan. Menn liker tynne,blonde silikonbabes på 18. I alle fall om en skal dømme ut i fra manneblader,som menn leser.....eller? Men det er da ikke slike kvinner menn flest ender opp med... Det har alltid vært fokus på kvinnens kropp og kvinners plusser og minuser. Nå er kvinnene like store i kjeften som menn har vært, og ja,det kan jeg skjønne er tungt å svelge. Men handling betyr mer enn ord. Om jeg ønsker å bli provosert over mannekjønnet så kan jeg oppsøke tråden om "thaikvinner er trangere enn sine norske medsøstre,"noe a la det. jeg kan velge å bli deppa over norske menns syn på norske damer,eller jeg kan velge å ta det med en stor klype salt. En kvinne kan,som du sier, knipe og bruke sine muskler. Det er jo en bonus for menn! Når du sier at av de du har snakket med så er ALLE store fitter eid av de som ikke gidder å knipe og ALLE små fitter eid av de som gidder,vel-jeg tar det med en klype salt og. Du har sikkert din erfaring,men å generalisere på den måten blir for meg en smule useriøst.
Gjest Gjestedama Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Jeg spurte gynekologen min, jeg. (for jeg er nesten 180, og folk her på forumet ynder jo å si at høye jenter er vide....) Og jeg har velutviklede muskler, men er ganske dyp. Noe som tilsier at jeg ikke får vondt av en lang penis. For meg er det med å trene musklene essensielt, jeg elsker å kunne klemme rundt en penis og nærmest "runke" den med vagina... Etter at jeg begynte å jobbe med musklene og å være mer bevisst på eget underliv og hva jeg kan tilføye har jeg fått sterkere orgasmer, multipleorgasmer, sprutorgasmer osv. Jeg opplever aldri sex uten orgasme, jeg opplever aldri å ikke bli tilfredsstillt, samme hvor stor eller liten (hater det ordet, har aldri truffet en liten pikk...) pikken har vært. Samtidig har ikke noen sagt at jeg er trang, når jeg har spurt om det, trang har da vært sett på som negativt og ubehagelig. Men at jeg har vært STRAM har jeg fått høre, og at de kjenner at jeg jobber rundt penis...
Stefan Skrevet 25. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2008 Det er mange penisinnlegg her og nå det er et penis innlegg som spør konkret om str og subjektive erfaringer,ja så svarer mange med str og subjektive erfaringer. Uansett hva kvinner måtte skrive her inne så er det jo noe som heter real life. Jeg vet ikke hva som befinner seg i buksene på menn jeg møter og det er jo noe som kun mannens seksualpartner vet om. Ergo tar jeg i mot den mannen som kaprer hjertet mitt,uten at det han har i buksen betyr noe som helst for den avgjørelsen. Jeg vil påstå at veldig,veldig få kvinner velger mann basert på kjønnsorgan. Menn liker tynne,blonde silikonbabes på 18. I alle fall om en skal dømme ut i fra manneblader,som menn leser.....eller? Men det er da ikke slike kvinner menn flest ender opp med... Det har alltid vært fokus på kvinnens kropp og kvinners plusser og minuser. Nå er kvinnene like store i kjeften som menn har vært, og ja,det kan jeg skjønne er tungt å svelge. Men handling betyr mer enn ord. Om jeg ønsker å bli provosert over mannekjønnet så kan jeg oppsøke tråden om "thaikvinner er trangere enn sine norske medsøstre,"noe a la det. jeg kan velge å bli deppa over norske menns syn på norske damer,eller jeg kan velge å ta det med en stor klype salt. En kvinne kan,som du sier, knipe og bruke sine muskler. Det er jo en bonus for menn! Når du sier at av de du har snakket med så er ALLE store fitter eid av de som ikke gidder å knipe og ALLE små fitter eid av de som gidder,vel-jeg tar det med en klype salt og. Du har sikkert din erfaring,men å generalisere på den måten blir for meg en smule useriøst. Disse trådene og det ensidige fokuset på penis forklares med at menn har gjort slik i alle år? Ja, jeg vet vi menn har vært idioter, men gjør to gale en rett? Skal jeg betale fordi naboen er en drittsekk? Det er like ille når kroppsfokuset settes på kvinner som når det settes på menn. Det burde man ikke behøve å forklare engang. Det er totalt ødeleggende og gavner ingen om man skal lage en krig av dette. Og jeg vet selvsagt at jeg generaliserer, men du burde kanskje lese det skikkelig først. Jeg sier IKKE at alle store fitter er eid av de som gidder å knipe. Jeg sier at min erfaring tilsier at de som roper høyest (de som har fotalt meg at de foretrekker, trenger store pikker, og de som gjerne latterliggjør små) etter stor pikk også er de som virker å trenge det. Med manglende musklebruk og/eller at de rett og slett er større der nede. Hvorfor skulle en trang jente rope etter noe hun ikke kan ta imot?
Gjest Gjestedama Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 ... eller så er man elastisk og kan ta imot begge deler, uten å være slarkete....
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Og jeg vet selvsagt at jeg generaliserer, men du burde kanskje lese det skikkelig først. Jeg sier IKKE at alle store fitter er eid av de som gidder å knipe. Jeg sier at min erfaring tilsier at de som roper høyest (de som har fotalt meg at de foretrekker, trenger store pikker, og de som gjerne latterliggjør små) etter stor pikk også er de som virker å trenge det. Med manglende musklebruk og/eller at de rett og slett er større der nede. Hvorfor skulle en trang jente rope etter noe hun ikke kan ta imot? Nja,hvem er det som påstår at trange jenter ikke kan ta i mot en stor pikk? Og er det en felles mal på det å være trang? stor pikk-smak og behag,som alt annet. Men nok om det. Mitt poeng var ikke at two wrong doesn`t make a right,men at menn har en egen sjargong når de prater/skriver og der har kvinner nå også funnet sin egen. Så kan man like det eller ikke like det. De fleste synes sikkert som du,at det er drøyt. At kroppsfikseringen har tatt fullstendig overhånd er vel noe de fleste kvinner er vandt til. Slik har det vært lenge. At menn nå merker det samme presset er bare å beklage.Så kan vi diskutere,hvem har skylden?
Stefan Skrevet 25. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2008 ... eller så er man elastisk og kan ta imot begge deler, uten å være slarkete.... Elastisiteten spiller selvsagt inn, men en som er elastisk og kan ta de fleste størrelser, vil neppe være den som roper høyest om stor pikk. Dette vil stort sett være de som ikke bryr seg hverken den ene eller andre veien, og det er poenget mitt. Jeg sier heller ikke at det er en sannhet. Det er bare slik jeg og de jeg har snakket med har oppfattet det. Det er jo ikke akkurat forsket stort på dette med vaginal romslighet.
Gjest Gjestedama Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 For meg er det uansett utrolig viktig å trene musklene... Det gir meg mye nytelse, og jeg tror mannen kjenner det også. Hvis pikken din har blitt melket av en muskuløs vaginas orgasme, så tror jeg du har opplevd noe fint....
Stefan Skrevet 25. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. november 2008 Nja,hvem er det som påstår at trange jenter ikke kan ta i mot en stor pikk? Og er det en felles mal på det å være trang? stor pikk-smak og behag,som alt annet. Men nok om det. Mitt poeng var ikke at two wrong doesn`t make a right,men at menn har en egen sjargong når de prater/skriver og der har kvinner nå også funnet sin egen. Så kan man like det eller ikke like det. De fleste synes sikkert som du,at det er drøyt. At kroppsfikseringen har tatt fullstendig overhånd er vel noe de fleste kvinner er vandt til. Slik har det vært lenge. At menn nå merker det samme presset er bare å beklage.Så kan vi diskutere,hvem har skylden? Jeg har vært borti flere trange kvinner som ikke kan ta imot en stor pikk. Og jeg har vært borti flere kvinner som kunne tatt langt mer. Alle sammen mente de selv var trange. Og jeg har heller ikke sagt at det er en felles mal på det, men det er nå engang stor forskjell på naturlig tranghet og muskelbruk. Muskelbruk demmer godt opp for manglende tranghet. Vi gutta har ingenting som direkte demmer opp for manglende størrelse. Hvorfor skal man diskutere hvem som har skylden? Hvorfor ikke ta problemet ved roten og godta at man bare er på feil vei med begge kjønn?
Stefan Skrevet 25. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. november 2008 For meg er det uansett utrolig viktig å trene musklene... Det gir meg mye nytelse, og jeg tror mannen kjenner det også. Hvis pikken din har blitt melket av en muskuløs vaginas orgasme, så tror jeg du har opplevd noe fint.... Kan skrive under på den, ja! Det er ikke kun for mannens skyld man bør trene disse musklene, det er helt klart.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #11 Skrevet 25. november 2008 Menn snakker om store pupper, kvinner snakker om store pikker. Deal. Fokuset på mansskroppen er fortsatt forsvinnende lite i forhold til fokuset på kvinnekroppen. Kjenner at jeg ikke klarer å spa fram så mye sympati i så måte. Vi velger jo partnere utfra langt mer oppegående kriterer de aller fleste av oss uansett.
Gjest Gjestedama Skrevet 25. november 2008 #12 Skrevet 25. november 2008 Og menn sier at de egentlig ikke vil ha store pupper... La oss nå ikke trekke dette inn i debatten... Det er en jævlig stor forskjell på en pikk og en pupp. Så vidt jeg vet har ikke mange blitt penetrert av en pupp. At man kan knulle to pupper derimot...
Stefan Skrevet 25. november 2008 Forfatter #13 Skrevet 25. november 2008 Og menn sier at de egentlig ikke vil ha store pupper... La oss nå ikke trekke dette inn i debatten... Det er en jævlig stor forskjell på en pikk og en pupp. Så vidt jeg vet har ikke mange blitt penetrert av en pupp. At man kan knulle to pupper derimot... Touche!
Gjest Eurodice Skrevet 25. november 2008 #14 Skrevet 25. november 2008 (endret) En digresjon (kanskje). Jeg reagerer på ordbruken som man ser ustanselig i et forum som dette, en kvinne blir definert som trang, vid etc., tilsvarende for menn, stor, liten etc. Man er ikke sitt kjønnsorgan, man har et. Endret 25. november 2008 av Belladonna
Stefan Skrevet 25. november 2008 Forfatter #15 Skrevet 25. november 2008 En digresjon (kanskje). Jeg reagerer på ordbruken som man ser ustanselig i et forum som dette, en kvinne blir definert som trang, vid etc., tilsvarende for menn, stor, liten etc. Man er ikke sitt kjønnsorgan, man har et. Du har selvsagt helt rett.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #16 Skrevet 28. november 2008 Jepp, jeg var veldig trang før og trengte laaangt forspill for å bli varm og myk og mottakelig. Nå har jeg vent meg mer til det, og så gjør jeg ikke så ofte klemmeøvelser som jeg gjorde tidligere. Tror det tok ca. et halvt år før jeg virkelig hadde vent meg til min nåværende kjærestes penis, som er en av de største jeg har hatt (tror den er ca. 18 cm lang, og forholdsvis tjukk). En god venninne har lenge vært opptatt av peniser med en viss størrelse, og hun er nok litt vid. Jeg sa til henne at jeg hadde fått høre at musa mi var så deilig (noe jeg har hørt fra flere), det hadde hun aldri fått noen kommentarer på. Så jeg tror hun er litt videre enn meg. Jeg har alltid måttet ta det veldig med ro i starten av samleiet, så typen syns faktisk det er bedre om jeg starter med en vibrator som kan vide meg ut litt før han kommer inn, for da kan han gli helt inn med en gang, noe han liker veldig godt. :-)
Possibly Skrevet 28. november 2008 #17 Skrevet 28. november 2008 Jeg har vel stort sett holdt meg unna penisstørrelsesdiskusjoner. Hovedinnlegget i tråden er godt, og jeg er enig. Vi kvinner kan trene muskler, det kan ikke mannen. Jeg synes ikke størrelsen på penis spiller noen rolle, det måtte i så fall være det rent estetiske, altså at den er fin å se på. Om den er liten eller stor, skjev eller rett, har ingenting å si for gjennomføringen av et samleie, med mindre den er ekstremt liten eller ekstremt stor. Jeg har aldri vært sammen med noen som har vært for små, men jeg hadde en som var for stor en gang. Det kan være slitsomt. Ikke bare kan det være vondt, men når mannen tror han er Gud i senga i tillegg bare fordi han tilfeldigvis har fått en stor penis, så blir ikke sexlivet noe bedre av det.
nettvenninnen Skrevet 28. november 2008 #18 Skrevet 28. november 2008 (endret) Om det er vanlig med en slik ansarsfraskrivelse som man ser på forumet her, vet jeg ikke... Men det jeg vet er at man ikke behøver å bli sjokkskadet over damers fokus på peniser her inne (og alle penisinnleggene). Vil anta at de fleste som vanker her tilhører den norske befolkning som foretrekker å diskutere peniser fremfor vaginaer. Vet ikke helt hvordan det er med andre damer her inne, men personlig pleier jeg å ha en lei tendens til å ligge med menn (og ikke damer). Og da føles det snodig nok helt normalt å gå inn på sexforaet for å lese (og om ønskelig skrive) om peniser. Fokus på vaginal størrelse har det også vært en del av. Det er bare å ta et søk, så ser man mang en debatt om dette. Er enig i at lærdommen om at man kan bruke sin muskelatur er viktig. Og på vegne av damer kan jeg alltids beklage at fokuset vårt som regel ligger på dette med peniser, hvis du da føler deg bedre. En tankevekker er at jeg opplever der at de damene som klager på størrelsen er damer som ikke har hatt problemer med størrelsen på andre menn de har hatt. det er kun den ene mannen de eventuelt har problemer med. Ergo, så er i utgangspunktet ikke denne damen som skriver innlegg direkte vid. Som du helt korrekt sier kan de trene seg opp til å motta den minste penis. Men da synes jeg at utgangspunktet ditt blir helt på trynet. For da er det ikke egentlig snakk om hennes vaginale romslighet, men å gjøre en innsats for at situasjonen skal bli bedre. Vi er tross alt ikke skapt til å bli tilfredstilt av små blyantstumper, selv om vi antagelig kan trene oss opp til å bli det.... Er mye bedre å gjøre det enkelt i stedet for å krisemaksimere inne på en kvinneguide. Noen damer er for vide og behøver å trene musklene- Mens noen menn er for små. Ferdig med det. Som sagt synes jeg heller at det er mye mer snodig å bli sjokkskadet over at vi damer har så stort fokus på peniser her inne. Vi tenker oss at damene er for vide (for det er tross alt dette du nærmest ønsker vi skal si). Da har mannen lykkelig nok et eventuelt hull til å boltre seg i. Er dette da grunn nok for meg å være like nedlatende mot mannen? Lage et laaaaaangt innlegg og legge ut om at mannen ikke behøver å klage, fordi han har valgmuligheter. Mens de stakkars kvinnene ikke kan velge på samme måte. God dag mann økseskaft, sier nå jeg. Endret 28. november 2008 av nettvenninnen
nettvenninnen Skrevet 28. november 2008 #19 Skrevet 28. november 2008 Hvorfor skal man diskutere hvem som har skylden? Hvorfor ikke ta problemet ved roten og godta at man bare er på feil vei med begge kjønn? Nemlig Godt sagt! Er nøyaktig det jeg mener også. Så da kan kanskje denne debatten stenges, da? he he
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #20 Skrevet 28. november 2008 Jeg opplever, både her og ellers, at det er menn som er mest besatt av dette med størrelse. Har absolutt ikke lagt merke til noe enormt fokus på penisstørrelse blant venninner e.l. Du kommer med et motangrep mot noe som faktisk ikke er så viktig for majoriteten. Selv her, hvor hovedsakelig kvinner ærlig diskuterer alt som har med seksualitet å gjøre, så er det en stor forskjell i hva folk foretrekker og gang på gang understrekes det at størrelsen ikke er viktig. Enig i at kvinnen kan bruke musklene for å bøte på problemet (det er et godt sextips uansett!), men for de fleste så er det virkelig ikke et problem! Og at det bare er vide kvinner som syter om store pikker er generaliserende og feil. Det går mer på preferanser, noen liker å bli fyllt opp til de holder på å sprenge selv om det krever et langt forspill og en halv flaske glidemiddel for å i det hele tatt få tuppen litt inn. At man liker den litt voldsomme følelsen en stor pikk kan gi betyr ikke at man ikke kjenner en mindre fordi man er vid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå