Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne vært interessant å se om vi som er sammen med partner som er mye eldre eller yngre har sammenstilte utfordringer/problemer i forholdet. Det kan også være problemer dere har støtt på utenfra og som automatisk medfører en utfordring dere i mellom som partnere.

Jeg kan starte med meg selv. Vår største utfordring har vært å la hverandre få være oss selv 100%. Det gjelder da spesielt de tingene som er typisk for vår alder siden vi selvsagt ikke er helt på samme plattform hva gjelder, utdannelse, karriere, livserfaring. Vi har taklet disse problemene egentlig svært greit, men noen skjær i sjøen har det vært og vil nok bli. Vårt største problem vil også være fremtidsutsikter og hvor lang tid det vil ta før vi er der vi vil være hva gjelder utdanning, karriere, inntekt. Alt dette vil jo selvsagt styre våre ønsker og drømmer. Vi drømmer f.eks om å bygge/kjøpe oss en enebolig og bedre bil, men det begrenser seg da min samboer så langt ikke tjener så godt og ikke har bodd lenge nok i Norge til å kunne få huslån.

Håper andre uten erfaringer hva gjelder denne typen forhold kan avholde seg fra å svare, spesielt hvis dere ikke har noe annet enn skitkasting å komme med. Men, tanker og ideer mottas med takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...