Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten er ikke samboere, men treffes som regel 5-7 ganger i uka.

Han har derimot noen perioder der han trekker seg helt tilbake, og kontakter meg ikke. Enten er telefonen av (batteriet er utladet) eller så tar han ikke telefonen pga. at han ikke ser/hører den. Jeg vet at han ikke unngår å ta telefonen når det er jeg som ringer/sender meldinger. Da jeg kom til han engang uten å si i fra, ba jeg han sjekke telefonen, og da hadde lyden vært av så jeg kunne se at meldingene mine ikke var åpnet. Bare for å klargjøre det.

Men jeg blir skikkelig bekymra! Føler jo det har noe med meg å gjøre, og det er ikke normalt (i følge meg) å gå flere dager uten å snakke med kjæresten sin. Dette er spesielt i eksamensperiodero og slikt, så jeg prøver å sette meg inn i situasjonen. Han sier det ikke har noe med meg å gjøre, men at han ofte tar en tidlig kveld etter jobb og sovner.

Hva hadde dere tenkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg hadde møtt kjæresten min 5-7 ganger i uka hadde jeg lagt ekstremt lite i at han ikke svarte på melding det sekundet han fikk den.

Skrevet
Hvis jeg hadde møtt kjæresten min 5-7 ganger i uka hadde jeg lagt ekstremt lite i at han ikke svarte på melding det sekundet han fikk den.

itte je heller!

Skrevet

Altså, jeg har ikke sett eller hørt noe i fra ham siden fredag (4 dager siden), og jeg har prøvd å få kontakt uten hell.

Gjest missLady
Skrevet

Du sier han er i en eksamensperiode! Noen må koble helt ut da, og bare konsentrere seg om eksamen! Ikke legg så mye i det!

Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen i din situasjon. Nå er det over en uke siden jeg traff min, og vet at jeg ikke kommer til å treffe ham igjen før neste uke.

Det kan være veldig frustrerende når du prøver og prøver, og han fortsetter å være likegyldig. Når dere vanligvis treffes så ofte som du sier, ville jeg ikke bekymret meg. Det er som du sier, eksamenstider, og man får ikke alltid gjort det man helst har lyst til. Han tenker vel ikke over at du har behov for å snakke med han hver dag. Hvis det virkelig plager deg er det sikkert best hvis du tar det opp med ham. Håper det ordner seg for deg :klem:

Skrevet

Tjaa,jeg synes det høres litt rart ut å ikke ha fått kontakt med kjæresten på 4 dager..om det da ikke var avklart på forhånd ; " Jeg skal lese til eksamen så du kommer ikke til å få kontakt med meg på en liten uke"

Her går det toppen 2-3 dager uten kontakt.

Skrevet

Jeg synes 4 dager er lenge uten å gi lyd fra seg. Eksamen eller ikke.

Skrevet

akkuratt sånn der drev eksen min å.. og en dag bare slo han opp:/ jeg trodde vi hadde det bra, men der var visst ikke han enig. Huff får håpe det ikke er sånn kjæresten din er å:/

Skrevet

Slapp av, ikke noe å bekymre seg over. Er som han jeg i eksamenperioder også, lenge siden jeg har hatt kontakt med omverdenen. Skal man ha gode karakterer må man lese, lese og lese!

Skrevet

Du får ringe politiet og melde han savnet da - som kjæresten min sa ;)

Neida, men TS, seriøst, jeg var tidligere sammen med en som var ganske sånn.. Noen er sånn! Og det er ikke særlig lett å forandre.. Har du pratet med han om det? Er han sånn mot vennene sine? Spør han!!

Skrevet
Skal man ha gode karakterer må man lese, lese og lese!

Det var vel en sannhet med modifikasjoner.

For det første er de fleste godt i stand til å svare på en melding selv om de leser. Man tar jo pauser for å gå på do, spise, dusje, trekke litt frisk luft osv.

(dessuten er den noen som får gode karakterer uten å nilese før eksamen også ;) ved å jobbe jevnt og trutt gjennom året f.eks ;) så det er ingen grunn til å komme med så bastante uttalelser)

Skrevet

Hvordan er han når du møter han da? Virker han likegyldig da?

Viss han viser mye omsorg og glede når dere er sammen, er det nok ingen grunn til bekymring:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...