Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hvis dere ikke er engelesktalende, og har en au for en au pair for eksempel fra Fillipinene, hvordan går det med barnet før hun lære seg norsk?! Takk for alle svar....
Jens Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Vår lærer seg ikke norsk. Vi spurte om hun ville, men hun hadde ikke noe lyst. Vi snakker engelsk med henne, og barnet og hun har sitt eget språk.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Må de ikke gå på språk kurs altså?!! men hvor gammel er det barna? så det går greit uten norsk? går de i bhg/skole (mener barn deres)
Jens Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Må de ikke gå på språk kurs altså?!! men hvor gammel er det barna? så det går greit uten norsk? går de i bhg/skole (mener barn deres) Eldste er 3,5 og yngste er 7 måneder. Hun passer egentlig bare den yngste nettopp på grunn av språkproblemene
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Eldste er 3,5 og yngste er 7 måneder. Hun passer egentlig bare den yngste nettopp på grunn av språkproblemene Og eldste har ikke reagert? jeg spør fordi vi får au pair snart, vi har en på 6år og en på 4år de er i bhg og skole, men det blir noe timer hvor hun skal passe dem i og med vi jobber skift,og hun kommer til å levere på skolen. jeg vil helst sende hun på skolen. og vil at hun skal lære ungene mine det språk hun snakker også (det er ikke engelsk) så det blir bonus til mine barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå