Pokahonta Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Kjæresten min har barn fra tidligere forhold. Ingen stress iforhold til barnemoren eller samværsordninger. Da vi ikke har vært sammen så lenge, drøyer vi møtet med barna. Vil vente til vi er ganske sikre på felles fremtid. Det krever litt fra min side, at han lever "to" liv, der jeg kun deltar i det ene. Det krever også at han ikke er tilstede i mitt liv deler av tiden. Det er på den annen side helt fint å gjøre mine ting når han har barna, hindrer meg i å bli helt nyforelsket-antisosial.. Skulle gjerne hørt andres erfaringer.. Hvor lenge før man treffer barna og hvordan?
Lissi Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Hei Poka Gratulerer med ny kjæreste og nye utfordringer Håper han har søte barn 7 mnd kommer det et her også!
Pokahonta Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 Hei Poka Gratulerer med ny kjæreste og nye utfordringer Håper han har søte barn 7 mnd kommer det et her også! ojoj, Gratulerer så mye Lissi!!!!! Juhu!!!!!
Lissi Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 ojoj, Gratulerer så mye Lissi!!!!! Juhu!!!!! Tusen takk Du neste kanskje
Pokahonta Skrevet 25. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2008 Tusen takk Du neste kanskje Skal ikke se bort i fra det! Er det ikke deilig at livet kan snu litt opp og ned, og at vi har det så bra begge to nå. Ingen skal si vi ikke har hatt tøffe tider, så jeg synes vi fortjener såpass!!!!!!!!!!!! Ha en fin dag jente!
Lissi Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Skal ikke se bort i fra det! Er det ikke deilig at livet kan snu litt opp og ned, og at vi har det så bra begge to nå. Ingen skal si vi ikke har hatt tøffe tider, så jeg synes vi fortjener såpass!!!!!!!!!!!! Ha en fin dag jente! Klart vi fortjener det Du vet etter regn kommer sol! Ha en flott dag!
Hanselot Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Kjæresten min har barn fra tidligere forhold. Ingen stress iforhold til barnemoren eller samværsordninger. Da vi ikke har vært sammen så lenge, drøyer vi møtet med barna. Vil vente til vi er ganske sikre på felles fremtid. Det krever litt fra min side, at han lever "to" liv, der jeg kun deltar i det ene. Det krever også at han ikke er tilstede i mitt liv deler av tiden. Det er på den annen side helt fint å gjøre mine ting når han har barna, hindrer meg i å bli helt nyforelsket-antisosial.. Jeg ble kjent med min kjære på nett og vi møttes etter ca 3 uker hvor jeg dro på helgebesøk og fikk hilse på hennes 7 år gamle sønn. Han var på sin side veldig ivrig på at mamman skulle få seg kjæreste så vi fant ut at det ikke gjorde noe å la ham møte meg. (Han ønsker seg søsken over alt på jord ) Man skal selvsagt ha betenkeligheter for det er ikke bare bare å bringe inn en ny person inn i ett barns liv og knytte bånd dersom det ikke skulle fungere. Sålenge dere ikke har bestemt at du skal møte hans barn enda så må han leve to liv, men andre klarer det fint så hvorfor ikke dere? Når dere bestemmer dere for å introdusere deg til barna hans så bør han nok forberede barna bittelitt på at nå skal de møte hans nye kjæreste. Vær deg selv og ikke prøv å imponere noen, barn merker om man oppfører seg naturlig eller ikke. Hvor gamle er barna/barnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå