Gå til innhold

Inspirert av en liten atrikkel på hovedsiden:JULEBORD -

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Julia_*
Skrevet

Noen som har lyst til å dele noen historier sånn i førjulstiden?? Kanskje også dele gode tips om hvordan overleve et julebord og samtidig kunne se kollegaer i øya resten av livet ( jada, å holde seg noenlunde på beina, er selvsagt )!!? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj! Var på julebord forrige helg. Da klarte jeg å bli full og sippete pga en krangel med kjæresten tidligere på dagen. Veldig flaut! Sto og grein på slutten..

Skrevet

Jeg har greid å drikke meg så shitings på vorspielet at jeg var et helt kvarter på julebordet... Også gikk jeg av bussen alt for tidlig på veien hjem, og mista både kamera, telefon, lommebok osv. Når jeg kom hjem var jeg gjørmete, hadde laga hull på skjørtet og ødelagt skoa mine. Og jeg husker da ingenting fra vi kom til hotellet der julebordet var :P

Rett før jeg fylte 18, jauda...

Skrevet

Det her er jo ikke no særlig flaut, bare morsomt å tenke på i ettertid:)

Jeg var 16 og var på mitt første julebord på ett hotell. Jeg og min beste venninne jobbet sammen og ble selvfølgelig fin i formen av shampanjen vi fikk servert til maten. De som var 20 fikk 2 kupponger hver til drikke, vi fikk ingen.

Derfor snyltet vi på noen av guttene og fikk noen av dem. Gikk til baren å drakk oss dritings.

Sjefen fikk høre dette og skulle ta en prat med oss.

Vi ser hu kommer mot oss i gangen, og vi begynner å løpe for harde livet bortover korridoren. (veeeeeldig lurt.....!) Vi løper å fniser, og gjemmer oss bak utgangsdøren.

Sjefen kommer selvfølgelig ut å hører oss bak døra. Vi forsvarer oss før hun får sagt noe som helst at vi ikke har gjort noe og er klinke edru!

Vel... :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...