Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før parteneren din fortalte deg at han/hun elsker deg? Sa du det tilbake? Hvis nei, hvordan føltes det å ikke si det tilbake? Hvordan føltes det å ikke høre det tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og er det en stille regel om hvor lang tid man bør vente før man sier det? For å ikke skremme den andre vekk?

Skrevet

Om en kvinnelig partner sier 'the L-word' og kjærsten er en mann kan det gå riktig så galt avsted

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
Om en kvinnelig partner sier 'the L-word' og kjærsten er en mann kan det gå riktig så galt avsted

Hvorfor det?

Skrevet (endret)

En kamerat dumpa nylig dama som han hadde vært sammen med i 1 mnd fordi hun sa the L-word. Han sa han ikke var der enda og at det ble for mye når hun plutselig var der.

Min samboer sa the L-word etter 5 mnd, og jeg følte akkurat det samme for han, så sa det tilbake! Var en helt utrolig deilig følelse å vite at han følte det samme som meg..

Endret av Nienna83
Skrevet

Jeg sa det etter 3 mnd, han sa det tilbake etter et år. Hehe :) Det rare var at jeg ikke tok meg noe særlig nær av at han ikke sa det tilbake. Det viktigste var at han fikk vite hva jeg følte for han. Lurte såklart på om han noen gang ville føle like sterkt, men fy søren så deilig det var når han da endelig sa det :D Følte at han virkelig mente det ettersom han hadde tatt seg tid til å reflektere over følelsene, fremfor å bare si det fordi jeg sa det.

Skrevet

Han sa det et par uker etter at vi møttes, og jeg sa det ikke tilbake. Han tenkte ikke noe videre over at jeg ikke sa det tilbake, for han ble lettere forfjamsa over at de ordene spratt ut av munnen hans så tidlig :)

Skrevet

Min samboer sa helt uten forvarsel " jeg elsker deg jeg" da vi satt på hybelen hans å så på tv... vi hadde vel vært sammen i 6 mnd tid.. og jeg ble helt forfjamsa... sa det vel igjen jeg å.. men jeg var vel egentlig ikke klar for å si det akkurat da... men vi har vært sammen i 7 år nå.. og jeg er iallefall sikker på at jeg elsker han nå.. ;)

Skrevet

Å gud, gi meg en lobotomi for de kommer aldri til å interesse seg for annet enn søppel!

Skrevet

Jeg husker ikke helt... Kanskje et halvt år etter at vi ble kjent. Vi var venner først, og vi sa det lenge før vi ble sammen.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Vi var 16 og 17 år da vi ble sammen. :) Jeg husker ikke når vi først sa det, men jeg regner med det var etter et par uker. Jeg sa det først, var jo gladi ham og forelsket, men sa det nok mest utifra en tanke om at det var noe kjærester sa til hverandre. Det var mye frem og tilbake det året. Det ble slutt, og da vi ble sammen igjen var jeg bevisst på å holde litt igjen. I ca 4 mnd var det kun han som sa det. Da jeg sa det, kom jeg bare til "jeg elsk" før han kastet seg over meg, og kysset meg heftig. :);)

Skrevet
Jeg husker ikke helt... Kanskje et halvt år etter at vi ble kjent. Vi var venner først, og vi sa det lenge før vi ble sammen.

Dere sa det lenge før dere ble sammen? Dere elsket hverandre men var ikke sammen?

Skrevet
Dere sa det lenge før dere ble sammen? Dere elsket hverandre men var ikke sammen?

Jepp. For det første var det ting som gjorde at det ble vanskelig å være sammen da. For det andre så går det jo an å elske hverandre selv om man er venner, hvertfall i mine øyne :)

Skrevet

Han sa det først etter at vi hadde kjent hverandre ca et halvt år og vært sammen rundt en måned. Jeg ble litt overrasket med en gang, men visste at jeg også følte det slik og sa det tilbake :rødme:

Skrevet
Jepp. For det første var det ting som gjorde at det ble vanskelig å være sammen da. For det andre så går det jo an å elske hverandre selv om man er venner, hvertfall i mine øyne :)

Åh det høres litt trist ut, å elske hverandre og bare være venner. Men glad det ordnet seg for deg etterhvert. :-)

Jeg tør ikke å fortelle kjæresten min at jeg elsker han. Jeg tror det er altfor tidlig. Er kjempe redd for at han ikke kommer til å si det tilbake, tror jeg hadde blitt knust da. Så venter i noen mnd til og se om jeg ikke er så heldig at han sier det først, hvis jeg klarer. :-)

Skrevet

Han sa det faktisk først, og jeg sa det tilbake. Det var vel etter et par uker etter vi ble sammen tror jeg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest_iS_*
Skrevet

Han sa det etter to-tre mnd, i fylla. Jeg ble dritstressa, og følte akkurat sånn som på film, der "den andre" blir totalt perpleks fordi det er for tidlig.

Men for all del. Fylla eller ikke, det var jo helt fantastisk å høre, jeg trippa vel rundt med nesa i skyene dagen etterpå. Det var vel da jeg faktisk forsto at det her blir virkelig noe ordentlig. Når vi sa det igjen, husker jeg ikke. Men det tok noen måneder, tror vi egentlig ikke var "klar" for det, det var bare noe som tok litt overhånd i fylla.

Skrevet
Åh det høres litt trist ut, å elske hverandre og bare være venner. Men glad det ordnet seg for deg etterhvert. :-)

Jeg tør ikke å fortelle kjæresten min at jeg elsker han. Jeg tror det er altfor tidlig. Er kjempe redd for at han ikke kommer til å si det tilbake, tror jeg hadde blitt knust da. Så venter i noen mnd til og se om jeg ikke er så heldig at han sier det først, hvis jeg klarer. :-)

Jeg hadde rett, det er altfor tidlig. Vi snakket om dette forigårs, bare sånn forbigående, og han ble skikkelig stressa. Snakket om at det var skummelt å snakke om å fortelle hverandre at vi elsket hverandre, og at vi hadde kjempe god tid så det trengte vi ikke å gjøre nå. Og når jeg sa at han bare kunne slappe av for det skulle jeg ikke si, så ble han kjempe glad og fortalte meg hvor fantastisk jeg er. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...