Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hei. Jeg og min samboer gjennom mange år gjorde det slutt for tre fire måneder siden. Vi er fortsatt ikke helt ferdig med alt det praktiske så prater endel på telefon ennå. Meningen var at jeg skulle være alene og finne meg selv litt. Det ble ikke slutt pga. følelsene tok slutt, men vi er alt for forskjellige. Han vil ikke det skal ta slutt. I mellomtiden har jeg selvfølgelig treffi en helt fantastisk gutt. Han er alt jeg har drømt om og mer til. Gir meg veldig mye i hverdagen, noe jeg har savnet i alle år. Problemet er at det har gått litt fort. Jeg sliter med dårlig samvittighet ovenfor min eks. Redd han skal tro det var grunnen. Vet man ikke kan styre følelser, men tar meg av og til i å savne eksen veldig. Usikker på om det er tryggheten og vanene jeg savner eller om jeg har gjort en feil.... Er ikke ute etter råd om at jeg burde ta litt tid for meg selv for har ikke lyst å miste han nye heller. Men vil gjerne vite om andre har vært i samme situasjon og hvordan endte det. Av en eller annen grunn klarer jeg ikke gi helt slipp på tankene på eksen. Vil han ikke vondt, men er det bestevennen jeg savner eller han som person. Blir så forvirret av dette. Tror jeg virkelig har truffet drømmenmannen så hvorfor tenker jeg på eksen da? Rotete greier dette. Noen som har vært i samme situasjon?
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 samme skjedde med meg. Slo opp for å være alene, fine meg selv og ut av mine følelser. Så ut av det blå kommer mannen med stor M. Jegble solgt på stedet. Men slet veldig lege med dårlig samvittighet overfor eksen. Jeg var veldig forsiktig i starten med denne nye mannen. ventet 3 månder før vi overnattet hos hverandre:)
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 samme skjedde med meg. Slo opp for å være alene, fine meg selv og ut av mine følelser. Så ut av det blå kommer mannen med stor M. Jegble solgt på stedet. Men slet veldig lege med dårlig samvittighet overfor eksen. Jeg var veldig forsiktig i starten med denne nye mannen. ventet 3 månder før vi overnattet hos hverandre:) Hvordan gikk det da eksen fant ut av dette? Er dere sammen ennå? Litt nyskjerrig....men sliter så med dårlig samvittighet.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Hvordan gikk det da eksen fant ut av dette? Er dere sammen ennå? Litt nyskjerrig....men sliter så med dårlig samvittighet. Han fant ut av det etterhvert. ble sur..men han kuttet all kontakt. Som var like greit. Skal gifte meg med den nye mannen jeg traff:) Så bra klaffet det:)
Gjest Gjest_jente21_* Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Hei, er i samme situasjon nå. Vurderer å gjøre det slutt fordi vi bare ikke passer sammen, fra tvprogrammer, intriør, filmer, musikk.. Ja alt. Har vært sammen i fire år og føler jeg har forandret meg siden jeg var 17. Typen min er 26 og han prater om å gifte seg og greier.. Er ikke klar for det akkurat.. Litt avsporing det der, men i forhold til ditt problem fant jeg en artikkel. Vet du ikke ville ha noe tips om å være alene.. Men synes artikkelen passet til flere jenter jeg kjenner. Slik at man ikke gjør den samme feilen igjen. Lykke til forresten. Man kan ikke unnskylde det man føler:) http://www.inside.no/Nyheter/Singeltips-fo...oldsjenter.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå