maja25 Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hei.. Jeg har bestemt meg for kjolen jeg skal ha. Jeg skal gifte meg i juni 09, og fikk beskjed at tilpasninger osv, skjer ikke før i mai. Jeg skjønner det er viktig å gjøre det seinest mulig, men tenk om det ikke blir ferdig i tide?! *nervøs* Den er i strørrelse 36 (noe som jeg ikke helt skjønner-aldri brukt det før) kanskje stor i str. men hva om mye skjer med meg? utseendemessig? at ikke kjolen i str 36 kan sys ut nok osv? Noen med erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 De som gjør tilpasningene har jo full oversikt over når kjolene skal være ferdige, og legger opp planen etter det. Ring god tid i forveien og avtal time, presiser samtidig når bryllupet skal stå (men det kommer de sikkert til å spørre om likevel). Tilpasningene gjøres like oppunder for å sørge for at kjolen passer den kroppen du har da (itilfelle du går opp eller ned i vekt f.eks.) Hvis du tror at kjolen kan bli for liten (ikke kan sys ut nok), er det noe du bør ordne opp i nå uansett. Jeg fikk kjolen min 2 dager før bryllupet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå