Gjest Gjest_Carina_* Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hei Jeg vil råde alle brudepar å ikke bruke Brudepikene om man ønsker å få noe for pengene, de er sinnsyk dyre !! Bryllup i toscana koster også en formu og det de har å tilby er ikke så speseiellt. Det er kjedelig å sitte å vente på svar fra dem om nye ideer. Jeg er for å gjøre alt selv !
eleit Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Er det noen bryllupsplanleggere du ikke har tenkt å advare mot?
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Hahaha, jeg må le Om du ikke tuller med alle disse innleggene dine så må du være ganske vanskelig og tilfredstille.
Frekja Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Er jo ikke noe problem for hvem som helst å signere med gjest carina da... så dette kan jo like gjerne være noen andre som ikke liker "gjest carina"
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Hei Jeg vil råde alle brudepar å ikke bruke Brudepikene om man ønsker å få noe for pengene, de er sinnsyk dyre !! Bryllup i toscana koster også en formu og det de har å tilby er ikke så speseiellt. Det er kjedelig å sitte å vente på svar fra dem om nye ideer. Jeg er for å gjøre alt selv ! Bridezilla...
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Vi kan si de er veldig uproffesjonelle og gidder ikke alltid å svare, jeg ville ha unngått dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå