Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det allerede er maaange tråder her inne på hudpleie, men alle er jo ulike. I utgangspunktet har jeg et sterkt ønske om å gå til hudpleier for å få sjekket huden min, men har samtidig en viss uro hvorvidt de ulike er flinke, og om de bare "selger det de har/synes er best", slik at jeg ikke finner det optimale uten å bruke tusenvis av kroner og timer (nå overdriver jeg kanskje litt).

1. Er det noen som har noen gode tips til hudpleiere/salonger i Oslo?

2. Jeg har brukt rens fra Sisheido nå ganske lenge (og huden er bedre enn før men ikke helt), samt dagkrem fra Esthederm (denne liker jeg veldig godt).

Dermalogica har jeg prøvd og liker ikke. Har noe tørr hud, med litt store porer på nese og noen steder på hake. Har også problemer med utbrudd i visse tider av måneden, uten at det er noe ekstremt. Huden føles ellers også litt ujevn. Så er det noen som har noen gode tips til hudpleieserie også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke dra til en hudpleier og bare få en hudanalyse?koster ikke all verden det..så får du høre hvilke produkter du bør bruke, trenger ikke å kjøpe noe vettu..en hudpleier vet jo best (skal gjøre det ihvertfall) hvilke produkter du bør bruke og hva som passer til hudtypen din, så kan du velge selv ut ifra hudtypen din hva du vil og ikke vil prøve :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...