Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Jeg lurer på om det er greit å spise rett i koppen suppe evt rett i koppen potet eller nudler til lunsj? Jeg vil gjerne gå ned i vekt, men har av og til så lyst på noe varmt på jobb og da spesiellt dette. Hva av dette er evt best å velge?
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Det er mye salt og tilsetningsstoffer i dette. I tillegg er det mye kalorier i nudler og pasta. Om du vil ha noe varmt, så kan du ta med deg middagsrester hjemmefra, om du har tilgang på mikro. Det er mye sunnere.
FrizzleSizzle Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Skjønner deg godt, rett i koppen-nudler til lunsj er noe av det beste jeg vet Men ikke så sunt. Du blir ikke mett av nudler og rett i koppen-potet, det er raske og tomme karbohydrater. Skal du ha suppe, prøv Confecta sin grønnsaks- eller tomatsuppe. Anbefalt av Grete Roede og greier.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Hva med å lage grønnsakssuppe selv, fryse ned i porsjoner og ta med på jobb? Går kjapt å lage og kan ta oppi det du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå