mocci Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Heia, Jeg syns det er så utrolig vanskelig å finne jeans som er bootcut med normalt, gjerne høyt liv......Jeg trenger sårt en ny bukse da jeg har lagt på meg i det siste men vil ikke kjøpe en bukse som jeg ikke er 100% fornøyd med. Men jeg finner bare sånne skinny bukser med lavt liv i butikkene....... Noen som har tips til buksemerke som fører bootcut fasong med normalt/høyt liv??
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 funaki jean.endelig plass til bak og lår.og passelig i livet. skjekk på fess.no jeg kjøpte chicago.kjempefin .bestilte 29 da de er små i str.
susanne_89 Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Gina Tricot har veldig mykje fint... Har ei venninne som har vore og kjøpt seg ei bukse i det merket.. ho var utruleg fornøgd med den, ho har ganske breie hofter, i tillegg til at ho har problem med at buksene heng oppe... Gina Tricot finn du på nettet og i diverse byar.. berre google det so finn du kor dei har butikkane..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå