Gå til innhold

Hvor er det best å trene?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Hvilket treningssenter i Stavanger synes DU er best, og hvorfor?

Hvilket treningssenter vil du anbefale for ei som er mer opptatt av at det er jordnært og trivelig, enn å se på babes og kjekke, veltrente gutter! Jeg trenger bare spinningsal, aerobicsal, styrkerom og hyggelig betjening! :)

Kom med dine tips!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil i hvertfall advare mot Elixia Madla. Lite fint studio, og den siste spinninginstruktører jeg hadde var dårlig. Hører rykter om at de skal flytte til Amfi Madla, så da blir det helt sikkert bedre.

Ellers har jeg prøvd UiS Sportssenter (treningsstudioet på Universitetet), og var ikke så begeistret. SATS er greit nok, men tror nok jeg holder en tommel opp for Elixia St. Olav, selv om det kryr med folk på ettermiddag/kvelder, så lurt å skygge unna disse tidene.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hei!

Jeg må si jeg er positivt overrasket over Arena treningssenter. Dette ligger i stadionparken. Hyggelig betjening, lyst lokale , stort og fint!! Og, her finner en allslags folk:)

Gjest Nicoline
Skrevet

Jeg anbefaler Arena i Stadioparken på det varmeste .. Det er blitt mitt andre hjem :ler: jeg stortrives, helt utrolig hyggelige og flinke instruktører - jordnært, men oppdatert, rent og velholdt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...