Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Hvordan kan man greie å stole på partneren igjen etter å ha blitt såret?
Gjest Gjest_Hulda_* Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Jeg vet ikke, jeg vil nok aldri greie å stole på at partneren min ikke skal skuffe meg etter at han ikke gidda å bli med og legge seg i kveld. Det gjør så vondt!!!
Gjest Gjest_Hulda_* Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Jeg vet ikke, jeg vil nok aldri greie å stole på at partneren min ikke skal skuffe meg etter at han ikke gidda å bli med og legge seg i kveld. Det gjør så vondt!!! Dump han.
hysteria Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Jeg synes ikke man kan stole på noen helt og fullt... sånn sett er det ikke noe verre å kunne stole på han som har gjort deg noe vondt...enn å kunne stole på noen som ikke har gjort deg noe vondt, men som kan gjøre det... Herregud...hør på alt folk gjør mot hverandre, da!! Det er jo ikke noe annet enn utroskap, krangling og dritt uansett... Jada, jeg hører dere er forelsket noen, i mange år, jada, men bare vent! Har ikke hørt noe annet enn dritt om alle forhold som noen gang har eksistert. Kanskje menneskene ikke er skapt til sånne langvarige forhold. Og i alle fall ikke til å bo sammen!! Som par. Se på alle, da!! Virker det som om det er meningen!?!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå