Gå til innhold

Umenneskelig press

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hulda_*
Skrevet

Jeg spurte samboeren min når han ville legge seg, og han spurte hvorfor. Jeg sa jeg ville legge meg samtidig, og han svarte med å si at jeg utsetter ham for et umenneskelig press..

Nå er jeg så trøtt at jeg nesten besvimer, men han vil ikke legge seg ennå.. :nei:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg spurte samboeren min når han ville legge seg, og han spurte hvorfor. Jeg sa jeg ville legge meg samtidig, og han svarte med å si at jeg utsetter ham for et umenneskelig press..

Nå er jeg så trøtt at jeg nesten besvimer, men han vil ikke legge seg ennå.. :nei:

For en grusom mann. :troest:

Kan et alternativ være å slå ham i hodet med noe hardt?

Skrevet

Og forresten....hvis det ikke hjelper: Dump ham!!!

Gjest Gjest_Hulda_*
Skrevet

Ja, jeg tror jeg skal bli hysterisk og kaste ham ut midt på natten. Han kan sove i bilen når han ikke vil legge seg når jeg vil. Makan til frekkhet.. :snurt:

Skrevet

har dere problemer ellers i forholdet?

Uansett.. umenneskelig press, wow! Store ord for en liten handling!

Gå og legg deg du, blir bare dumt om du sitter oppe på trass og nesten besvimer av tretthet.

Har du lås på soveromsdøra?? :nisseblunk:

Gjest Gjest_Hulda_*
Skrevet
har dere problemer ellers i forholdet?

Nei, ikke annet enn at han er fullstendig psyko innimellom.

Jeg viil ikke legge meg alene, det er iskaldt på soverommet, dessuten trenger han ikke sitte opp hele natta bare fordi han planlegger å skulke jobb i morgen.

Skrevet

stor sannsynlighet for at det ligger noe mer bak tror du ikke. kanskje på tide å høre hva han føler... høres ikke som han har det så bra. behandle han med respekt så har nok Han & du ingenting å bekymre dere over.

Gjest Gjest_Hulda_*
Skrevet

Han har det bra, han bare vet de tikke selv. Vet ikke hvor bra han har det..

Gjest Gjest*da
Skrevet

kanskje han mener at han er lei av at du manipulerer han samtidig som du prøver å gi han dårlig samvittighet

just a thought. . .

Skrevet (endret)
:forvirret: Endret av lucy_in_the_sky
Gjest En annen Hulda ;)
Skrevet

Ta kjevla og jag han ut av huset mens du lager indianerhyl.

Skrevet (endret)

Dere er to forskjellige personer. Det er en grunn til at siamesiske tvillinger blir operert fra hverandre...

Endret av mrs_bond
Skrevet
Ta kjevla og jag han ut av huset mens du lager indianerhyl.

Det er feigt!!!!!

Dvs. indianerhyl er greit, særlig hvis naboen våkner og forstår hvor ond han er, men å bare jage rundt er for pingler.

Ta kjevla og slå, sånn at han forstår alvoret!! :slår:

Makan til egoistisk og ond mann!! :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...