SuperNova Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 (endret) Jeg så nettopp på videoen til Birmingham Ho av Morten Abel. Jeg festet meg ved hun som spiller "Fred", syntes det var noe veldig kjent med henne. Og plutselig slo det meg: Dette må jo være Ingrid Olava! Du ser det best i den "rap"-sekvensen. Har jeg ikke rett??? Hun må jo ha vært et lite rips da den ble spilt inn! Jeg ante ikke at de har samarbeidet om noe! Se selv, den er litt morsom: Endret 24. november 2008 av SuperNova
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Jeg så nettopp på videoen til Birmingham Ho av Morten Abel. Jeg festet meg ved hun som spiller "Fred", syntes det var noe veldig kjent med henne. Og plutselig slo det meg: Dette må jo være Ingrid Olava! Du ser det best i den "rap"-sekvensen. Har jeg ikke rett??? Hun må jo ha vært et lite rips da den ble spilt inn! Jeg ante ikke at de har samarbeidet om noe! Se selv, den er litt morsom: Jeg synes ikke det lignet
Gjest Lille Bie Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Hærre.. fyren skulle fått bank for å sunget så dårlig engelsk som det der..
Merethe_81 Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Fred er en mann ja... Navnet hans begynner også på Fred
Bloodless Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 Æh, du kødder nå? Det der er ikke Ingrid Olava. Dessuten var hun 23 år da Birmingham Ho kom ut, så ikke akkurat noe rips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå