Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett den reklamen på tv fra obh nordica med en slags varmetang som ligner en krepp tang som skal gi volum?

Husker ikke hva den het, men i reklamen sier kaller de den for volume master.

Erfaringer med denne?

Har sett en bekjent av meg bruke den og det ble skikkelig bra, det eneste hun gjorde var å bruke den nærmest hodebunnen på "underhåret" rundt hele hodet, også sprayet hun og la resten av håret, det øverste laget over, og det ble skikkelig bra.

Noen som har prøvd denne og synes at det fungerer og varer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er kjempebra!! Og den er ikke lik en krepptang. Volume master har mer buet mønster som er smalere innerst og som blir større utover.. Vanskelig å forklare.. :)

Hilsen er frisør :)

Skrevet

dett har jeg aldri hørt eller sett før! Skal man kun bruke den innerst ved røttene? ikke i resten av håret? Kanskje jeg får enda en ting på ønskelista mi til jul;)

Skrevet
dett har jeg aldri hørt eller sett før! Skal man kun bruke den innerst ved røttene? ikke i resten av håret? Kanskje jeg får enda en ting på ønskelista mi til jul;)

Et godt tips er å tuppere litt forsiktig i bunnen og bruke volume master forsiktig over der igjen. Bare i bunnen :) Så lar du det bli litt kaldt og deretter gre det ut :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Denne fungerer veldig bra! Rask å bruke, og volumet holder hele dagen.

Skrevet

Hæ.. jeg kjøpte denne ogsyns ikke den funket!

Skrevet
Hæ.. jeg kjøpte denne ogsyns ikke den funket!

Du gjør det sånn som på dvd'en? Jeg pleier forsåvidt ikke å gre ut all tuperingen - bare i de øverste lagene. Og det aller øverste laget gjør jeg ingenting med, bare legger over det andre håret. Men det er lurt å bruke et stylingprodukt (med varmebeskyttelse) før man tuperer og "krepper".

Men det er ikke sikkert det fungerer like bra på alle typer hår.

Skrevet

Jeg kjøpte den i dag, gleder meg til å teste etterpå :)

• 11 måneder senere...
Gjest skreptiker
Skrevet
Et godt tips er å tuppere litt forsiktig i bunnen og bruke volume master forsiktig over der igjen. Bare i bunnen :) Så lar du det bli litt kaldt og deretter gre det ut :)

man kan også ta den lengre ut i håret, kommer helt ann på resultaten man vil ha! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...