Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var utro for 2 år siden. hadde ikke samleie men sugde han en gang, traff han ofte i smug og drakk og festet sammen men vi gjor aldri noe, untatt siste gang jeg møtte han da jeg altså sugde han. jeg var full og føler nesten han utnyttet meg, han viste at hadde jeg vært edru hadde det aldri skjedd. jeg vet det er like mye min feil... men denne gutten er en som roter rundt med alle selvom han har dame, han tenker kun sex.

jeg kuttet all kontak etter dette og tiden har gått og jeg og samboer har vokst mye, venter nå barn og, noe vi ser veldig fram til.

tenker ofte på hva jeg har gjort mot samboer og at jeg ikke fortjener en slik god og lojal gutt som han og blir trist når han er så snill og god. jeg kan jo ikke fortelle han dette. det vil jo bare gjøre sårt verre. nå som vi har det så fint og jeg har totalt forandret meg siden den tiden for 2 år siden.

så det jeg lurer på er vel , dere som har vært utro hvordan klarer dere og leve videre og bli kvitt tankene på hva du har gjort? jeg kan jo ikke akkurat snakke med noen om dette heller... jeg vil på en måte si det til samboer men jeg Kn BARE IKKE. jeg kommer bare til og ødelegge så mye da.. vil ikke at han skal ha det vondt mer pga meg. vi har hatt det så tøft og fram og tilbake for 4 år siden og nå føler jeg endelig at vi har det fint og ser framtiden med denne mannen. vi har snakket om giftemål og hus og alting. det er virkelig et forhold som kommer til og vare livet ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du forteller at du har gjort BJ på en annen mann, kommer han nok til å tenke på det hver gang du gjør BJ på han. Vil du utsette han for det, eller stole på at du har lært av dine feil?

PS: ikke drikk deg full igjen

Skrevet

Høres ut som du har lært leksa og straffet deg selv lenge nok med vonde tanker. Jeg vet hvordan det er, jeg var også utro for to år siden, har aldri sagt det, kommer aldri til å si det heller. Det skjedde en gang, jeg har angret hver dag siden. Se heller fremover, vær glad for at du ikke mistet noe bra, og fokuser på at du har forbedret deg og aldri kommer til å gjøre det igjen :)

Skrevet

Dersom det er flere som vet om det hadde jeg sagt det til han. Er det kun du og han du var utro med som vet så hadde jeg holdt det for meg selv.

Og om du kommer frem til at du vil fortelle det til han så trenger jo du ikke si at du sugde han..

Skrevet

Nå skal ikke jeg dømme, men jeg skjønner ikke hvordan en kan være utro mot partneren sin.

Jeg går på byen/fest og drikker meg kanon drita så og si hver eneste helg, ofte uten å ta med dama. Men jeg har aldri, aldri vært i nærheten av å være utro. Jeg har ikke engang kysset andre jenter.

Men det kan jeg si. Hvis jeg noen gang finner ut at dama har vært utro mot meg, gitt BJ i en bakgate, så slår jeg opp på dagen.

Skrevet

Hvor har det blitt av tilitt og ærlighet, som alle her inne synes er så viktig?

Jeg hadde sagt det rett etter, men nå har det gått 2 år så da ville jeg holt det for meg selv...

Gjest Gjest_mann28_*
Skrevet

Skal man først synke så lavt at man er utro, så bør man jo i det minste få igjen noe for det selv? En BJ ga deg vel fint lite? Hadde vært verre om dama mi sugde en random fyr, i forhold til at hun lå med han...

Du skal i hvert fall ikke regne med at han holder seg hos deg hvis du forteller det.

Skrevet

Ikke si noe!

Din "straff" er å måtte plages med dårlig samvittighet.

Hvis du forteller han det, vil du bli lettet, og han lei seg.

Siden det er så lenge siden, så mye har forandret seg , du er sikker på at du ikke vil gjøre det samme igjen og det er han du vil ha; skån han!

Skrevet

Jeg tror ikke det vil gjøre ting bedre hvis du forteller det. Akkuratt nå er det bare du som tenker på det, hvis du forteller det så overfører du tankene til han også. Din dårlige samvittighet vil bli byttet ut med et knust hjerte.

Nei, det fortjener han ikke. Hold det for deg selv, og som det har blitt sagt før, bare lærdom fra det.

Skrevet

Fy fader for noen grusomme svar. Ja du burde si det til han. Det kan godt hende han vil gjøre det slutt, men det er i såfall opp til han og hans reaksjon, ikke deg. Det at du holdt det hemmelig i 2 år er ille nok, men venter du i 8 år til før det til slutt kommer frem pga sammvittigheten ikke tillater annet, så vil det bli mye verre for han, han kan bli desillusjonert og føle at hele livet er basert på en løgn.

Gi han den respekten han fortjener at det er han som tar valget og ikke deg.

Gjest gjest igjen
Skrevet

Kjære angrer

Føler med deg, og ser at du har det fælt. Dette er noe av det jeg mener når jeg skriver som jeg gjør til Strong og skriver i ” dere overdramatiserer utroskap”.

Livet er mye mer nyansert enn alle disse forståseg påerne vil ha det til.

Du har holdt dette for deg selv i 2 år, dere hadde problemer på tidspunktet for utroskapen. Det var en sånn, ” jeg ble for full” greie. I ettertid har du gjort ditt for å få forholdet til din kjære på rett kjøl.

Personlig vil jeg tro at du sitter med fasiten der.

Du gjør nå og vil i all fremtid jobbe for forholdet til din kjære, du har lært av det du gjorde. Og ikke minst, du klarer å se at vi mennesker ikke er ufeilbarlige, alle gjør feiltrinn. Du må tilgi deg selv, slutte å tenke på det. Hev hodet, du er ikke verre enn andre her.

Du har tatt din straff i form av alt det vonde du har påført deg selv. Dersom sjansen for at han skal få greie på dette i fremtiden er ikke eksisterende ville jeg gitt slipp på dette nå.

Gå inn i fremtiden med hevet hode, tilgi deg selv og pålegg deg selv å jobbe daglig med å bevare spenningen i sexlivet med din kjære. Ta ham aldri som en selvfølge og si til ham hver dag hvor glad du er i ham.

Lykke til med fremtiden, den er din

:yvonne:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...