Kvist Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Jeg er på jakt etter noe som kan fungere som antiskli under hjemmestrikkede sokker. Gjerne så det blir ca som de barnesokkene man får kjøpt med antisklimønster under sålen. Kanskje jeg kan klippe ut bokstaver i antiskli og stryke på? Smøre på noe? Noen som har vært borti dette?
Kristin Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Jeg har tegnet under de med relieffmaling.
Lilletrollet Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Pebeo Touch texstile Volume,ble jeg anbefalt å bruke! Det skal taes på ,tørke i 6 timer og så strykes på baksiden etter på! Kjøpes på Panduro!
Amalie_85 Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Jeg søkte rundt på nett om dette i dag, og fant ut at en del bruker slike "penner" som man tegner på plast med for så å stryke på tøy. Så jeg har laget noen prikker jeg skal prøve under noen tøfler i morra. Så jeg kan fortelle deg da Kvist om det funker Så kan du eventuelt få låne sånn penn av meg. Har mange farger Svart, lyseblå, blå, rød, orangerød, rosa, orange, gul og grønn
Kvist Skrevet 25. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2008 Pebeo Touch texstile Volume,ble jeg anbefalt å bruke! Det skal taes på ,tørke i 6 timer og så strykes på baksiden etter på! Kjøpes på Panduro! Har du prøvd det? Fikk anbefalt det av en dame på Panduro, tror det var i fjor. Men syns det funka gårlig på ullsokker i hvertfall, de er jo litt grove i strukturen. Dessuten liker jo ikke ull den varmen som kreves for å få den til å puffe seg opp... men kanskje jeg gjorde noe galt? Jeg søkte rundt på nett om dette i dag, og fant ut at en del bruker slike "penner" som man tegner på plast med for så å stryke på tøy. Så jeg har laget noen prikker jeg skal prøve under noen tøfler i morra. Så jeg kan fortelle deg da Kvist om det funker Så kan du eventuelt få låne sånn penn av meg. Har mange farger Svart, lyseblå, blå, rød, orangerød, rosa, orange, gul og grønn Du er jo søt også da Ingen hast for min del, trenger ikke antiskli i sofaen akkurat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå