SuperNova Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Nå har leppene mine virkelig tatt vinteren: De tørre, fargeløse og flaker. Jeg trenger tips til et leppeprodukt som virkelig fungerer! Er Elizabeth Arden noe særlig? Stift eller krem, i så fall? Eller er det andre produkter som er bedre? (Er lei av å måtte peele leppene for at de skal se bra ut.)
Gjest Lori M. Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 (endret) .... Endret 24. november 2008 av Lori M.
Telys Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Det jeg gjør er å ta på lipsyl eller rosenbudsalve rett før jeg legger meg. Når jeg da våkner så er de gode og myke og er ikke tørt lengre. Det jeg gjør etterpå er å tørke hardt over leppene med et litt "hardt" håndkle, for å få bort det som har vært tørt,å så fortsetter jeg å smøre med lipsyl resten av dagen,så er problemet borte hos meg ihvertfall
Glynis Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Du burde kjøpe en lypsyl med naturlige ingredienser. Weleda Everon for eksempel. Ja, og drikke en flaske cola, for eksempel Pepsi.
Gjest Lori M. Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 (endret) ..... Endret 24. november 2008 av Lori M.
salemandra Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 bruk vaselin. det tørker ikke ut leppene. billig er det og.
venus_ Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 Bruk lypsyl fra et merke som selges i hudpleiesalong. Disse inneholder ikke lanolin! Jeg synes Decleor lip balm er kjempegod. Koster ca 130 på strawberrynet, og den varer lenge.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 blistex er ganske sterke og bra saker
Gjest Gjest_Malina_* Skrevet 24. november 2008 #9 Skrevet 24. november 2008 Body shop har Lip-butter. Funker veldig bra for meg, sliter med det samme for tiden.
hysteria Skrevet 24. november 2008 #10 Skrevet 24. november 2008 hmm...jeg anbefaler å bruke ingenting! alle jeg kjenner som bruker diverse greier på leppene blir aldri bedre av det...problemet bare blir der...og de blir avhengige av lipsylen/rosebuden/vasilinen/whatever... Jeg har i alle fall funnet ut at det beste er å bruke ingen verdens ting. Tar en bakepulverbørst innimellom, men det er det. Kanskje du skal prøve det? Og så la de være en stund? Og få i deg nok vitaminer.
Asmi Skrevet 25. november 2008 #11 Skrevet 25. november 2008 Prøv Blistex Lip releaf crem. Funker kjempegodt!
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #12 Skrevet 25. november 2008 Ja, og drikke en flaske cola, for eksempel Pepsi. Den var ny.
Gjest Swarovski Skrevet 25. november 2008 #13 Skrevet 25. november 2008 Sverger til den grønne lypsylen, jeg. Billig og god
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #14 Skrevet 25. november 2008 Bakepulver børst? Hva vil det si?
Nemesis Skrevet 25. november 2008 #15 Skrevet 25. november 2008 Man kan også smøre honning på leppene, men dette blir jo en del klissete. Men hva gjør man vel ikke for skjønnheten!?
SlowMotion Skrevet 25. november 2008 #16 Skrevet 25. november 2008 Det jeg gjør er å ta på lipsyl eller rosenbudsalve rett før jeg legger meg. Når jeg da våkner så er de gode og myke og er ikke tørt lengre. Det jeg gjør etterpå er å tørke hardt over leppene med et litt "hardt" håndkle, for å få bort det som har vært tørt,å så fortsetter jeg å smøre med lipsyl resten av dagen,så er problemet borte hos meg ihvertfall bruk vaselin. det tørker ikke ut leppene. billig er det og. Jeg blander disse to. Bruker jeg noe annet enn vaselin, får jeg bare tørrere lepper i lengden, så før jeg legger meg om kvelden tar jeg en fuktig klut og skrubber leppene ganske kraftig, og klatter på med mye vaselin. Da er leppene mine helt babymyke og litt sånn 'hovne' om morgenen, og da er det bare til å fortsette å smøre utover dagen. Får mange komplimenter for leppene mine! Har små bokser med vaselin liggende i alle veskene mine. Som ekstrabonus funker det også supert på tørre og sprukne hender, for å temme viltre øyenbryn, i stede for mascara som en naturlig look osv
Skylines Skrevet 25. november 2008 #17 Skrevet 25. november 2008 Jeg bruker en tube fra Decleor som heter Masque Contour. Hjelper veldig.
susanne_89 Skrevet 26. november 2008 #18 Skrevet 26. november 2008 blistex er ganske sterke og bra saker Eg vil òg anbefale deg Blistex, du får kjøpt den på apoteket.. Kosta ein ca 50kr og er kjempegod! Du treng ikkje bruke så mykje i slengen heller.. Luktar godt gjer den også.. =)
Kakee Skrevet 26. november 2008 #19 Skrevet 26. november 2008 Carmex sin krukke er den jeg liker best (har prøvd det meste, hehe). Koster ca 40,-.
Gjest Raptuza Skrevet 26. november 2008 #20 Skrevet 26. november 2008 Savex og Lip Balm frå Fleur de Sante.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå