Gå til innhold

Ikke bruk downhill travel

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Carina_*
Skrevet

Om du skal gifte deg i Italia, ikke bruk Downhill travel eller italian best weddings som de også kaller seg.

Riktinok har de kontor i italia og norge, men det virker ikke som om de er tilstedet uansett, kanskje for opptatt med å fly fram og tilbake ?

De bruker lang tid til å svare om de svarer i det hele tatt og de har sinsyke priser.

De forstår ikke hva vi vil ha !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om du skal gifte deg i Italia, ikke bruk Downhill travel eller italian best weddings som de også kaller seg.

Riktinok har de kontor i italia og norge, men det virker ikke som om de er tilstedet uansett, kanskje for opptatt med å fly fram og tilbake ?

De bruker lang tid til å svare om de svarer i det hele tatt og de har sinsyke priser.

De forstår ikke hva vi vil ha !!

Du var vel ikke fornøyd med Italienske bryllup heller...? Kanskje du rett og slett reiser nedover selv et par uker nå for å fikse alt selv. Kanskje du bare er vanskelig å tilfredsstille.

Gjest Gjest_Hilde_*
Skrevet
Du var vel ikke fornøyd med Italienske bryllup heller...? Kanskje du rett og slett reiser nedover selv et par uker nå for å fikse alt selv. Kanskje du bare er vanskelig å tilfredsstille.

Helt enig, enkelte mennesker har alltid noe å si om alle andre og er aldri tilfredsstillt.

Synd de ønsker å ødlegge for alle andre.

Skrevet

Her er dere igjen? Downhill har fått dårlig kritikk her før, og kan det ikke hende at det er på sin plass? Å advare ødelegger ikke for alle andre, med mindre "alle de andre" er menneskene bak firmaene som ikke har klart å skjøtte jobben sin på en tilfredsstillende måte. Å jobbe med kunder i en serviceytende næring er krevende det, særlig når det er snakk om noe så følelsesmessig og privat som bryllup. Da kan man ikke tillate seg dårlig service. Ikke bare ødelegger det for firmaet, noe som kan rettes opp i ettertid, men også dagen til paret. Den kan IKKE reddes i ettertid.

Når det er sagt, brukte jeg selv en planlegger i utlandet og var veldig fornøyd!

Gjest Gjest_hilde_*
Skrevet
Her er dere igjen? Downhill har fått dårlig kritikk her før, og kan det ikke hende at det er på sin plass? Å advare ødelegger ikke for alle andre, med mindre "alle de andre" er menneskene bak firmaene som ikke har klart å skjøtte jobben sin på en tilfredsstillende måte. Å jobbe med kunder i en serviceytende næring er krevende det, særlig når det er snakk om noe så følelsesmessig og privat som bryllup. Da kan man ikke tillate seg dårlig service. Ikke bare ødelegger det for firmaet, noe som kan rettes opp i ettertid, men også dagen til paret. Den kan IKKE reddes i ettertid.

Når det er sagt, brukte jeg selv en planlegger i utlandet og var veldig fornøyd!

Jeg skriver at jeg synes det er synd at de ødlegger for alle andre og i dette tilfellet mener jeg,meg selv og min kommende mann.

Vi har valgt å legge vårt bryllup i hendene til downhill travel og blir ganske engstelig når vi leser så mye rart.

Om man velger å gifte seg i utlandet må man stole på noen og som du selv skriver er ikke dette lett.

Folk vil alltid ha forskjellig oppfattning enten det er om en film er super eller elendig som en bryllupsplanlegger kan være super eller elendig.

Jeg synes det er flott med dette forumet at man kan formiddle hva som finnes på markedet, så er det jo opp til hver og en ....

Skrevet

Alle har ikke de samme kravene vettu.

Skrevet

Nei, men en byllupsplanlegger burde vite at en snitts brud ofte har høye forventninger. Selv kan jeg med hånda på hjertet si at jeg IKKE hadde store krav, men jeg hadde forventninger. Det er ikke sikkert ts hadde store krav heller heller. For min del gikk alt strålende.

Hilde: Hvor skriver jeg at det ikke er lett å stole på noen, for det gjør jeg nemlig ikke. ;) Forhåpentligvis gjør Downhill en god jobb for dere. Selv om du er engstelig, betyr ikke det at det er riktig å gå til angrep på kunder som er misfornøyd med enten downhill eller italienske? Det gagner ingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...