Gå til innhold

Jeg vil ta ham med strap-on

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvorfor det? Dersom man liker å bli sugd av en dame, innebærer det at grensen for å bli sugd av en mann er liten? Nettopp! Så hvorfor skal det å bli stimulert analt av en dame innebære at grensen for å bli tilsvarende stimulert av en mann blir mindre?

Makan til absurd vås!

Ikke sant? Og om en mann liker aa ta dama si der bak, saa kunne man etter denne logikken paastaatt at han likegjerne kunne tatt en mann der bak.

Mange menn har stor glede av aa bli tatt med strap-on. Det finnes saapass mange ulike typer at det maa vaere et bra marked, og jeg tviler paa at det er finnes nok lesbiske til at det bare er de som kjoeper inn (i forhold til utvalg og tilgjengelighet, samt at ikke alle lesbiske bruker strap-on).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo mer tillit han har til deg, jo større mulighet har du for å få gjennomført fantasien din.

En del menn opplever at deres kone/ kjæreste er løsmunnet overfor venninner og andre utenforstående betrodde i forhold til samlivets seksualitet. Og en del menn er livredde for at det skal komme ut at de liker anal stimulering, da det nok er en god del homofobi blant menn. Derfor er tillit til absolutt fortrolighet en viktig forutsetning.

Ellers kan jo en gulrot være at stimulering av prostata-kjertelen kan føre til helt annerledes og mer intense orgasmer. Det du imidlertid uansett må ansvar for, er å kjøpe inn nødvendig utstyr.

Gjest Gjest- Jan
Skrevet
om menn tenenr på det...så er vel grensen å bli tatt av en ekte mann relativt liten eller?

Jeg har ofte tenkt at det å ha sex med en mann sikkert hadde vært skikkelig deilig. En mann hadde visst akkurat hvordan jeg ville bli sugd og kjelt med og siden analsex med en kvinne er deilig er det sikkert ikke noe mindre deilig med en mann?

Joda bortsett fra at magen velter seg bare ved tanken av å bli tatt på av en annen mann. Der er forskjellen liksom...

Jan

Skrevet

Jeg har gjort det (er jente), og jeg anbefaler det på det varmeste! Ikke fordi det var den store nytelsen for oss (for det var det overhodet ikke), men det var veldig spennende å bytte roller, samt prøve alle de tradisjonelle stillingene.

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_mannen_*
Skrevet
Jeg har et veldig godt og tilfredsstillende sexliv med kjæresten min, men det er noe jeg tenner utrolig på som vi ikke har fått gjort, nemlig at jeg puler ham med strap-on.

Jeg vet jo at dette er litt tabu, og at noen gutter absolutt ikke kan tenke seg noe der bak. På den annen side er dette en av mine største fantasier, og jeg har ofte strukket meg for å imøtekomme hans ønsker.

Uansett synes jeg det er vanskelig å ta opp med ham (er litt sjenert på sånne ting). Tror dere de fleste gutter hadde sagt nei? Hvordan ville kjæresten din ha reagert?

De fleste menn sier vel ikke umiddelbart ja til dette, men hvis du går gradvis frem, og når du har kommet et stykke på vei kan du overraske ham på et tidspunkt der han vanskelig sier nei til noe som helst. Legg gjerne vekt på at det er DU som ønsker det og gjør det med ham, og poengter at du vet at han er 100% hetro. Har ikke prøvd selv, men ville kanskje nektet i første omgang, men med litt overtalelse så kunne det nok blitt aktuelt.

Gjest Gjest_baltus_*
Skrevet
De fleste menn sier vel ikke umiddelbart ja til dette, men hvis du går gradvis frem, og når du har kommet et stykke på vei kan du overraske ham på et tidspunkt der han vanskelig sier nei til noe som helst. Legg gjerne vekt på at det er DU som ønsker det og gjør det med ham, og poengter at du vet at han er 100% hetro. Har ikke prøvd selv, men ville kanskje nektet i første omgang, men med litt overtalelse så kunne det nok blitt aktuelt.

Jeg er en helt vanlig hetrofil mann, men jeg ville latt deg gjøre det uten å nøle.

Analen er en følsom og erogen sone. Kjør på:-)

Gjest Gjest*Strap-on
Skrevet
Ja, det er det jeg har tenkt på (og som jeg vel burde ha nevnt i hovedinnlegget). Han liker det godt når jeg prøver litt forsiktig med en finger i rumpehullet hans når jeg suger ham. Jeg kan også merke at orgasmene hans blir mye sterkere når jeg gjør det under utløsningen.

Men det er vel allikevel et skritt derfra og til å bli "tatt" ordentlig med strap-on. Jeg får vel nærme meg temaet gradvis... skal ikke gi meg så lett på dette. ;)

*Måtte logge meg ut for denne, ja....*

Jeg tror nok at dersom han liker dette, så vil en forsiktig tilnærming ha stor effekt, og han vil DIGGE dette senere - altså ETTER tilvenning.

Jeg tok ofte min exmann med strap-on - til hans store forlystelse. Og til MIN store forskrekkelse tente jeg noe SYKT på dette også...

Så da gikk vi litt lenger og anskaffet en strap-on med innlagt dildo til meg og innlagt vibrator til klitoris...

Har bare en ting å si om den saken: STOR nytelse for oss begge...

Men det som er kluet her er vel å introduserer gradvis. Kan vise seg problematisk å gå rett fra en finger og til en Strap-on.

Han må "åpnes" han også...

Og jo mer glidemiddel jo bedre, for å si det enkelt.

Jeg synes absolutt dere skal utforske litt her dersom det er ok for begge.

Om dere har lyst til dette begge to og har nytelse av det, så er der faktisk utfattelig moro og deilig. :)

Gjest Mannlig gjest
Skrevet

Er en mann på 40 og hos oss var det motsatt. Jeg måtte spørre fint flere ganger før hun ville. I utgangspunktet tente hun ikke på det sa hun.

Men da vi prøvde det, så tente det henne veldig og nå koser vi oss masse. Selv likte jeg det veldig godt, var veldig deilig og pirrende da hun tok meg hardt :-)

Siden trådstarter vet at mannen liker at hun stimulerer han i rompa så tror jeg det beste er å fortsette med en liten dildo, så en litt større, så en han nok klar for å bli tatt. Foreslår at du forsøker g-punkts dildoer med vibrasjon, de gir definitivt best stimulering av protasta som er vår g-punkt og kilden til den deilige nytelsen for oss.

Lykke til.

• 1 måned senere...
Gjest Trondheimskar
Skrevet (endret)
Jeg har et veldig godt og tilfredsstillende sexliv med kjæresten min, men det er noe jeg tenner utrolig på som vi ikke har fått gjort, nemlig at jeg puler ham med strap-on.

Jeg vet jo at dette er litt tabu, og at noen gutter absolutt ikke kan tenke seg noe der bak. På den annen side er dette en av mine største fantasier, og jeg har ofte strukket meg for å imøtekomme hans ønsker.

Uansett synes jeg det er vanskelig å ta opp med ham (er litt sjenert på sånne ting). Tror dere de fleste gutter hadde sagt nei? Hvordan ville kjæresten din ha reagert?

Jeg er selv en mann på 37 år.

Jeg hadde kokt over av glede om ei dame ville foreslått noe slikt til meg.

Har i mange år drømt om å finne ei jente som faktisk tenner på det du sier du ønsker.

Innlegget er endret iht. reglene.

Helen - mod.

Endret av Helen
Gjest Gjest
Skrevet (endret)
Er en mann på 40 og hos oss var det motsatt. Jeg måtte spørre fint flere ganger før hun ville. I utgangspunktet tente hun ikke på det sa hun.

Men da vi prøvde det, så tente det henne veldig og nå koser vi oss masse. Selv likte jeg det veldig godt, var veldig deilig og pirrende da hun tok meg hardt :-)

Siden trådstarter vet at mannen liker at hun stimulerer han i rompa så tror jeg det beste er å fortsette med en liten dildo, så en litt større, så en han nok klar for å bli tatt. Foreslår at du forsøker g-punkts dildoer med vibrasjon, de gir definitivt best stimulering av protasta som er vår g-punkt og kilden til den deilige nytelsen for oss.

Lykke til.

E-post adressen er slettet.

Helen - mod.

Endret av Helen
Gjest Gjest_lurer_*
Skrevet

Spør ham da vel om du får lov til å prøve det. Samme hva gutta her inne sier, så kan de ikke si at de ikke liker det før de har prøvd, hehe.

De er bare redd for å like det og tro at de er skaphomoer. De som er mest redd for å bli sett på som homoer og utføre handlinger de mener er forbeholdt homofile så mener jeg de uttrykker at de er usikre på seg selv.

Omvendt oss meg jeg spurte dama om hun ville teste det på meg og var ikke noe nekting der :)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_FRODE_*
Skrevet

elsker bli tatt med strap-on. gutt 32

Gjest Gjest
Skrevet

om menn tenenr på det...så er vel grensen å bli tatt av en ekte mann relativt liten eller?

[/quot

Om menn tenner på det...så er vel grensen å bli tatt av en hest eller hund relativt liten eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...