Gjest Gjest_maria_* Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Ønsker å kjøpe an ansiktkrem/gele/vask som skummer og som ikke skader huden. Gjerne en fra et kjent merke. Kanskje luktfri. Vet ikke om det er bedre. Noen anbefalinger?
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Denne er ikke så dum Ansiktsvask Den lukter ikke noe særlig og er veldig mild. Kan vel også kjøpes på mange helsekoster.
charley Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Apotek har en del skummende rens, jeg har prøvd cliniderm pure tror jeg den heter. Syns den er kjempe herlig og huden føles frisk og ren etterpå
Gjest Deception Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Denne er ikke så dum Ansiktsvask Den lukter ikke noe særlig og er veldig mild. Kan vel også kjøpes på mange helsekoster. Den er veldig god, men det er IKKE en ansiktsvask! Det er heller en rik rensekrem som ikke skummer.
Gjest LanaLane Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Jeg bruker den fra Vaseline Intensive Care. Billig, og har ikke gitt meg noen problemer til tross for min ultrasensitive hud:)
Gjest Fliss Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Christian Dior har en nydelig ansiktsgel ... den anbefales
Gjest Elfrida Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Jeg er veldig fornøyd med Kanebo Milky Soap. Den er veldig mild, og skummer masse.
silkestrå Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 Jeg har lenge brukt Perfectly Clean fra Estee Lauder (http://www.esteelauder.com/product/spp.tmp...PRODUCT_ID=2646). Kjempedeilig, og ikke så alt for dyr heller!
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #9 Skrevet 25. november 2008 Apotek har en del skummende rens, jeg har prøvd cliniderm pure tror jeg den heter. Syns den er kjempe herlig og huden føles frisk og ren etterpå Både Vaseline Intensive Care og Cliniderm Pure, som nevnt ovenfor, er gode
Bomullstrusa Skrevet 25. november 2008 #10 Skrevet 25. november 2008 Clinique har en deilig en. Husker ikke akkurat hva den heter, men det er ei ganske høy, lys grønn pumpeflaske. Fåes for forskjellige hudtyper.
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 25. november 2008 #12 Skrevet 25. november 2008 Special cleansing gel fra Dermalogica?
Smillas Skrevet 25. november 2008 #13 Skrevet 25. november 2008 Aloe Vera Cleansing Foamen til Body Shop kan jeg anbefale. Den er ikke altfor dyr, den skummer godt og fjerner sminke og mascara dersom den ikke er vannfast. Den er også uten parfyme, konserveringsstoffer og farge. Lukter jo ikke full blomstereng ettersom den er uparfymert, men så er det jo heller ikke lukta som burde være viktigst... Jeg har i alle fall forelsket meg i denne etter å ha prøvd flere andre varianter :-)
En som vet Skrevet 25. november 2008 #14 Skrevet 25. november 2008 Aloe Vera Cleansing Foamen til Body Shop kan jeg anbefale. Den er ikke altfor dyr, den skummer godt og fjerner sminke og mascara dersom den ikke er vannfast. Den er også uten parfyme, konserveringsstoffer og farge. Lukter jo ikke full blomstereng ettersom den er uparfymert, men så er det jo heller ikke lukta som burde være viktigst... Jeg har i alle fall forelsket meg i denne etter å ha prøvd flere andre varianter :-) Enig i dette! Denne er god
Rexina Skrevet 26. november 2008 #15 Skrevet 26. november 2008 Ehmm...her er den Enig i denne fra Clinique. har brukt serien to ganger i livet, med bra resultater hver gang. Liker Clinique veldig godt. Nå har jeg gått over til medisinsk hudpleie..
Jordbærmelk Skrevet 27. november 2008 #16 Skrevet 27. november 2008 Jeg har prøvd mye forskjellig, og den eneste ansiktsvasken som funker på meg er Cliniderm Pure & Clean. Denne selges på apoteket. Flasken er stor og knallrosa, så den er enkel å se. Fungerer best om man også bruker tonicen og ansiktskremen i samme serie. Synes jeg hvertfall, selv om det varierer om jeg bruker tonicen eller ikke.
charley Skrevet 27. november 2008 #17 Skrevet 27. november 2008 Jeg har prøvd mye forskjellig, og den eneste ansiktsvasken som funker på meg er Cliniderm Pure & Clean. Denne selges på apoteket. Flasken er stor og knallrosa, så den er enkel å se. Fungerer best om man også bruker tonicen og ansiktskremen i samme serie. Synes jeg hvertfall, selv om det varierer om jeg bruker tonicen eller ikke. som skrevet tidligere liker jeg også disse produktene godt!! de er på tilbud hos apotek1 nå, tror d bare var 119,- for alle 3 produktene
Gjest Pupsilure Skrevet 27. november 2008 #18 Skrevet 27. november 2008 Special cleansing gel fra dermalogica er kjempebra! Skummer godt, men inneholder ikke såpe. Den er veldig drøy også. bruker ikke en ert engang jeg. Husk å rense to ganger etterhverandre.
FangeLiv Skrevet 28. november 2008 #19 Skrevet 28. november 2008 Special cleansing gel fra Dermalogica? Støttes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå