Elle_liten Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Vi skal ut å reise (til "syden") om litt og trenger en trille vi kan ta med. Trenger en trille som vi kan legge ryggen helt ned på. Har sett på Carena easy og synes den ser ok ut. Noen som har erfaringer med denne trillen?
lille katt Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Vi har den og er fornøyd. Har brukt den MYE, også på ferie, og den er flott som ferietrille. Ryggen blir ikke helt flat, men den har en veldig god liggestilling. Men et teppe eller dyne inni blir den god og myk også for ganske små barn. Jeg ville kanskje ikke brukt den til et barn som var mindre enn 6 mnd. Merk at den ikke regnes som paraplytrille på fly, vi fikk ihvertfall pepper fra Sterling (fordi man egentlig skal betale for vogner som ikke er paraplytrilller...) da vi stilte med den på flyplassen i sommer. Hvis dere ikke er avhengige av noe som blir bittelite sammenslått, vil jeg kanskje anbefale denne framfor en paraplytrille. Den er stødig og god å trille, synes nå jeg da. Den har romslig kurv under også. Tilbud på på barnas hus 8. desember, 599,- .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå