Gjest Gjest_Monalisa_* Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Ei venninne av meg har to barn, ei på snart to år og ei på 5 mnd. Begge er helt friske og normale barn, som ikke har vært nevneverdig syk eller vært igjennom noen traumer på noen måte. Likevel velger hun å bruke et apparat som registrerer om ungene slutter å puste når de sover. Jeg har selv tre barn, men har aldri brukt noe slikt. Er dette vanlig blandt andre? :klø:
CeeCee Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Hun er vel litt redd da... kanskje hun har opplevd at noen i familien har mistet et barn i krybbedød eller noe.... Har personlig aldri hørt om noen som har en slik maskin...
Silmarill Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Får hun en sånn maskin uten videre da? Sønnen min hadde en sånn, mens han fikk oksygentilførsel da han var bitteliten. Da hadde han tidligere ligget på respirator i 70 døgn i tilegg. Den maskinen var det værste jeg har brukt, da den pep falsk alarm døgnet rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå