Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Noen med råd, hva kan gjøres? Min far fikk alvorlig grad av sukkersyke for noen år siden, siden den gang har han mistet førerkortet, drikker en del, havnet på sykehus nesten i koma, og mistet jobben. Han har alltid vært spesiell, men nå går det til de grader ut over min snille mamma. Han skriker til henne, sender henne stygge blikk, skylder på henne ( hennes feil at han ble syk ) han hiver ting på henne, lager grimaser til meg og er rett og slett forferdelig ubehagelig. Han ødelegger for hele familien, selv om det er synd i ham er han tyrann og mamma vet ikke hva hun skal gjøre. Hun er uføretrygdet og vil ikke bo i en kommunal leilighet, noen med råd over hva som kan gjøres for henne?
NovaFlare Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Hun er uføretrygdet og vil ikke bo i en kommunal leilighet, noen med råd over hva som kan gjøres for henne? Hvorfor kommunal leilighet? Min venninne har minstetrygd og har kjøpt egen leilighet.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Hvorfor kommunal leilighet? Min venninne har minstetrygd og har kjøpt egen leilighet. Da må det være i ukantstrøk. min mor har bare ti tusen utbet
NovaFlare Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Da må det være i ukantstrøk. min mor har bare ti tusen utbet Det er en halvtime å gå fra sentrum, leiligheten er 65 kvm og hun har litt mindre enn mor di tror jeg. Men det er jo lav fellesgjeld da, det måtte hun jo se på. Men hun har jo ikke mer enn ca 3000 igjen å leve for da, men må man så må man. Overlever jo på det hvis man er litt økonomisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå