Gå til innhold

Hvordan suge og ronke dere,gutter?

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg lurer på hvordan dere liker å bli sugd og eller ronket.Dumt kanskje..

Jeg lurer på om det kreves skikkelig trykk for å få orgasme, eller kan dere få orgasme ved lettere bevegelser uten at man trykker hånda og eller munn så hardt mot penis at det er slitsomt?????Beskriv det ultimate sug :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Du glemte å signere inlegget ditt med følgende tekst:

"Kooooz fra

Jente13"

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle er verdensmestere vet du,Minnie... :-?

Man må faktisk spørre for å lære noe her i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varier fra gutt til gutt hvordan man liker det.

Tror ikke jeg klarer å gjengi så enkelt hvordan jeg vil ha det, for det er mange varianter som føles kjempegodt. Men det viktigste for meg er at man dekker til tennene, fokuserer på hodet og at det er fuktig, det er ikke nødvendig å svelge mest mulig av den. Ellers bør du prøve deg frem litt, du hører det nok på han om du gjør noe han liker :blunke:

Tror nesten jeg skal be kjæresten min beskrive hvordan hun suger jeg, for hun er kjempeflink :sjarmor:

eller kanskje noen av jentene kan fortell hva de gjør som har stor suksess. Nelle f.eks, du har vel noen tips her? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du kan jo beskrive det du da,MINNIE.Du er tydeligvis verdensmester.Bør ha gode råd du da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Du kan jo beskrive det du da' date='MINNIE.Du er tydeligvis verdensmester.Bør ha gode råd du da..[/quote']

Det beste rådet jeg kan gi deg er å spørre gutten selv hva han liker, for dette varierer veldig fra person til person. Kommunikasjon er viktig for virkelig god sex.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det er jo nettopp det jeg gjør nå,jeg spør guttene.Er singel,akkurat begynt med den slags,er ikke så erfaren.I og med at jeg ikkke har noen,tenkte jeg det var gret å spøørre guttene her jeg.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg mente at du skulle spørre gutten du har planer om å suge. Spør hva han liker og prøv deg fram.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok forskjell fra gutt til gutt, på lik linje med at vi jenter liker det litt forskjellig.

de tingene jeg ikke får lov til er

bruke tenner

ikke ta rett på hodet hvis det ikke er "fuktig" blir vist litt i meste laget.

ellers har jeg ikke fått så mye klager jeg. men det er vel ikke så sikkert at det er så smart og tro at alle gutter liker det samme da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Du glemte å signere inlegget ditt med følgende tekst:

"Kooooz fra

Jente13"

Minnie

Hva er det med deg?

Alltid samme gamle, samme gamle..... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter Minnie fullt ut jeg.

Er det moralsk riktig for oss å lære opp 13 åringer som "akkurat har begynt med dens slags" til å tilfredstille en gutt?

Bør ikke denne utviklingen være litt mer normal.. og langsommere? 13 åringer har nettopp begynt på tenårene og det er enda 2-3-4 år igjen før gjennomsnittsdebuten..

Hvis vi forklarer det her, ville ikke det vært det samme som å stå ovenfor en 13 åring og forklare det slik?

Just my humble opinion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Hvem i all verden har sagt at gjest er 13 år......? :-?

Minnie var bare frekk!

-Igjen.......

-Igjen - ja nemlig...

undertegnede begynner å bli dårlig av og lese alle de frekke og jeg-vet-best-kommentarene hennes....

Dette skal vel være et forum for alle, og jeg synes ærlig talt at vi som har levd en stund kan komme med gode råd til de som har mindre eller ingen erfaring, i stedet for å hogge hodet av dem når de spør om noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

En ting til; min erfaring er at de med mest livserfaring også er det med størst tålmodighet overfor andre mennesker... og vice versa - så den slags kommentarer sier jo noe om avsenderen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Den som tier samtykker"

Gjest har ikke nektet for at hun er tretten år. Ut ifra skrivestil og språk/vokabular skal det ikke nektes for at hun er i den aldersgruppen. 13 år var vel egentlig en beskrivelse for "veldig ung".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær så snill og hold dere til tema. Det er ikke spørsmålstillers alder som er tema!

Usikker

(moderator)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke vil gi henne råd så behøver dere vel ikke skrive et innlegg for å presisere nettopp det? :roll:

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Beklager så meget at jeg startet denne tråden!Men hvorfor i all verden gidder dere som syns innlegga er helt bak mål å svare???!!Hold dere til tema som er på et litt "høyere nivå" da vel.Er ikke ute etter spydige komentarer,men gode råd.Siden det var guttene jeg spurte,lurte kanskje Minnie på noen tips hun oxo da,siden hun gikk inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bruke søk-funksjonen og finne tidligere tråder om emnet, da finner du nok mer tilfredsstillende svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...