Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2002 #1 Del Skrevet 14. april 2002 Dattera mi på 1 1/2 år skal for første gang ha på seg bunad nå på 17.mai. Hun skal ha rutaliv og rondastakk. Det jeg lurer på er hvilken farge hun skal ha på strømpebuksa til denne? Eller hva som er mest brukt til barn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2002 #2 Del Skrevet 14. april 2002 Til denne bunaden passer det best med strømpebukse "krem apristyle" no:14. Helt nydelig sammen. (Fås kjøpt hos Olsen&co) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 23. april 2002 #3 Del Skrevet 23. april 2002 Har denne bunaden selv, det er mamma som har sydd den til meg, og hun er veldig opptatt av at bunaden skal være "riktig". Nå sitter jeg her og er forferdelig usikker på om jeg brukte rød eller hvit strømpebukse da jeg var liten, men jeg mener bestemt at det var rød... Sort er iallfall forbeholdt de voksne 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2002 #4 Del Skrevet 24. april 2002 Hvit er det fineste til små barn og det eneste jeg har sett. Svart er for de voksne. (Har titta i flere bunadsbøker nå og der bruker de hvit til barn...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå