Gjest tasha Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 de store gode rockeringene med vekt på har hørt om dem som selges billig et sted, men hvor? shop-hoop.com ser jeg er anbefalt, men utifra det jeg skjønner , så blir det like dyrt med frakt til norge. dessuten henviser de norske folk til rockeringer.no julegave skjønner dere, men har lite å rutte med for tiden:)
Gjest sitronella Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Får man kjøpt de fra USA..? var ute etter en selv, men jeg hørte for kort tid tilbake at de var tatt av markedet pga at de var skadelige pgra vekten, mulig det var feil da :o) så er usikker
SlowMotion Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Trumf.no er det billigeste jeg har sett på norske nettsider ihvertfall, kostet hundre kroner mindre enn på innersvingen sine nettsider når jeg kjøpte den.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Du kan prøve eBay, søk etter hoola hoop. Men merk at dollarkursen er veldig høy nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå