Gjest Gjest_Snart brud_* Skrevet 24. november 2008 #1 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg skal gifte meg i april neste år. Har nå blitt bombardert med spørsmål av noen av mine venninner og spesielt av min mor da om planleggingen av brullypet. Og alle er så opptatt av kjole og ikke minst av pynting, sminke og hår. Hår ja. Jeg synes at så og si alle typiske brudefrisyrer er helt håpløse og latterlige. Jeg mener, sånn som de fleste bruder ser ut på håret på bryllupsdagen vil de ALDRI valgt ellers når de skal pynte seg. Og hvorfor velge å se sånn ut på den dagen som du virkelig vil stråle og være vakker? Jeg må si at jeg synes at de fleste bruder er fryktelig stygge på håret. Det blir så mye krøller og stash. For det er mange som skal ha korketrekker-krøller og inviklede oppsatser. Jeg er mer for det enkle oppsatte. Så naturlig som mulig. Hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #2 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg skal gifte meg i april neste år. Har nå blitt bombardert med spørsmål av noen av mine venninner og spesielt av min mor da om planleggingen av brullypet. Og alle er så opptatt av kjole og ikke minst av pynting, sminke og hår. Hår ja. Jeg synes at så og si alle typiske brudefrisyrer er helt håpløse og latterlige. Jeg mener, sånn som de fleste bruder ser ut på håret på bryllupsdagen vil de ALDRI valgt ellers når de skal pynte seg. Og hvorfor velge å se sånn ut på den dagen som du virkelig vil stråle og være vakker? Jeg må si at jeg synes at de fleste bruder er fryktelig stygge på håret. Det blir så mye krøller og stash. For det er mange som skal ha korketrekker-krøller og inviklede oppsatser. Jeg er mer for det enkle oppsatte. Så naturlig som mulig. Hva mener dere? I de bryllupene jeg har vært i har brudene lignet mest på seg selv ja. Ingen har hatt oppsatt korketrekker-hår, og de har hatt naturlig sminke. Regner med de fleste velger en frisyre de liker selv, både de som lar håret henge fritt og de som setter det opp eller krøller det. Det viktige er jo ikke om du synes andre bruder er stygg, det er jo at du er fornøyd med deg selv Jeg vil ha oppsatt hår. Går aldri med det hengende løst til vanlig, og jeg syns oppsatt hår er fint Skal pynte det med perler også, for det liker JEG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #3 Del Skrevet 24. november 2008 Nokså enig med deg der, føles unaturlig for meg og kleise en tiara o.l oppå hode for og bokstavelig talt være prinsesse for en dag. Er mer for og fremheve det som alerede er vakkert med en person. Men når det er sakt så er det opp til hver enkel hva de føler seg vel med på denne dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 24. november 2008 #4 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg synes man skal skille seg litt ut den dagen i forhold til andre dager. Vel og greit at man skal fremheve det vakre i det naturlige, men det kan fort bli kjedelig også. Jeg synes det skal være litt "trøkk" i bruden og det er tøft å være litt annerledes enn vanlig den dagen. Det er jo ikke bare korketrekkere som gjelder når man setter opp håret. Jeg synes ikke korketrekker er noe særlig selv, men det gjelder meg personlig. Jeg ville ikke følt meg vel med det. Men en tiara kan jeg godt pynte meg med på en dag som bryllupsdagen. Man skal føle seg vel selv, så får alle andre sitte der å synes både det ene og det andre. Ingen annen dag i livet man blir vurdert opp og ned slik som bryllupsdagen i alle fall. Men de aller, aller fleste blir jo bare en ekstra fin utgave av seg selv den dagen, korketrekkere eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #5 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg synes som Honey, at man bør skille seg litt ut akkurat denne dagen. Iallefall om man skal ha hvit kjole og alt som hører med, da blir det kjedelig med en helt vanlig hestehale eller håret hengende løst. Ikke dermed sagt at man ikke skal føle seg som "seg selv", så derfor tror jeg det er viktig å finne en frisyre som man føler seg vel med og som passer til alt det andre. Jeg hadde diadem på min bryllupsdag, og en veldig enkel og glatt 50-tallsfrisyre (jeg har hår som går bak ørene) men det var likevel noe ekstra ved den og den var liksom prikken over i'en sammen med kjolen. Ikke en korketrekker i sikte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gir Skrevet 25. november 2008 #6 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg har veldig langt hår med store krøller som forloveden min elsker (men jeg innimellom kan bli litt lei og varm av). Så på bryllupsdagen tror jeg rett og slett det blir løst hår, og kun en glans-kur og litt spray for å "sette" krøllene og gjøre det ekstra glansfullt. Blir på en måte sånn jeg alltid har håret, men sløret kommer til å sette prikken over i`en. Altså mange korketrekkere i sikte, men bare fordi det er sånn hår jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 25. november 2008 #7 Del Skrevet 25. november 2008 Ehm... Altså, er det rare å ha en helt spesiell frisyre på bryllupsdagen enn en stor hvit kjole og slør? Hvor mange ville gått med en stor hvit kjole og slør til vanlig.. Ingen som undrer seg over det akkurat, fordi det hører med.. Og det mener jeg håret også gjør.. Og, jeg mener at man også framhever sine naturlige positive rekk ved å få gjort en brude frisyre.. For de fleste frisører ser jo hva som kler deg, og fremhver ansiktet ditt på en best mulig måte! Jeg må si det hadde føltes MYE rarere å skulle gå opp kirkegolvet i brudekjole og en valig hestehale.. Og, jeg har vært i 9 bryllup på litt over et år, og kun en av brudene hadde masse krøller og korketrekkere, og hun har helv vanvittig mye krøller fra før! Altså man må jo finne en frisyre som kler bruden.. Men, jeg mener i allefall at en frisyre som er utenom slik man ser ut til vanlig hører med.. Det er jo ikke mye annet den dagen som er hverdagslig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Snart brud_* Skrevet 25. november 2008 #8 Del Skrevet 25. november 2008 Ehm... Altså, er det rare å ha en helt spesiell frisyre på bryllupsdagen enn en stor hvit kjole og slør? Hvor mange ville gått med en stor hvit kjole og slør til vanlig.. Ingen som undrer seg over det akkurat, fordi det hører med.. Og det mener jeg håret også gjør.. Og, jeg mener at man også framhever sine naturlige positive rekk ved å få gjort en brude frisyre.. For de fleste frisører ser jo hva som kler deg, og fremhver ansiktet ditt på en best mulig måte! Jeg må si det hadde føltes MYE rarere å skulle gå opp kirkegolvet i brudekjole og en valig hestehale.. Og, jeg har vært i 9 bryllup på litt over et år, og kun en av brudene hadde masse krøller og korketrekkere, og hun har helv vanvittig mye krøller fra før! Altså man må jo finne en frisyre som kler bruden.. Men, jeg mener i allefall at en frisyre som er utenom slik man ser ut til vanlig hører med.. Det er jo ikke mye annet den dagen som er hverdagslig! TS her. Nei jeg mener ikke at man ikke skal være spesiell og skille seg ut på bryllupsdagen. Jeg mener heller ikke at korketrekker-krøller er stygt. Spesielt ikke hvis du har det fra naturens side. Det jeg mener er at mange kler seg og pynter seg "out-of caracter". Med både kjole, sminke og hår som ikke gjenspeiler hvordan de er stilmessig. Jeg skjønner at det å være brud og kle og pynte seg til denne dagen på en måte er å gå inn i en rolle som krever et visst kostyme. Det virker nesten sånn. Og da vil de fleste kle seg som en brud. Jeg vil også kle med i hvit kjole og pynte meg. Men ikke i den grad som mange gjør. Og jeg vil gjerne se ut som meg og min stil. En enkel kjole blir det nok og håret satt opp mykt og enkelt. (har krøller jeg også!!). Det er ikke så mange prinsessefakter hos meg så noe diadem eller lignende blir det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. november 2008 #9 Del Skrevet 25. november 2008 jeg skal ha noe enkelt, og ingen tiara! er ikke tiara el l litt oppbrukt nå? Enkelt og elegant! kanskje jeg velger noe som dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå